ADHD-åkning

davve

I´ll make you famous
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
GG EC300
Va skoj igår på falkenberg!
Är tyvärr inte i landet den första augusti så det går bort för mig.. Men nån mer körning ska man väll kunna pricka in innan säsongen är över..
 

bfd

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Ort
Bollebygd
Hoj
Yamaha R1 02
Tack för tipset om Anderstorp.:tummenupp Blev så sugen att jag anmälde mig för lite snigelkörning.:tungan :yoparty
 

Droopfy

#13
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
Någon som är sugen på en fredagstur i busets tecken?

blir en vända med motarden tänkte jag. vore kul om någon hänger på.

ring 0768985161

//Sajmon
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Jahapp mina kära MC vänner, då var det dags för en körning på Anderstorp
(1/8) för er som vill, från början var det endast föranmälningar som gällde men det verkar finnas platser kvar som kan köpas på plats (1000:)
Dyrt dyrt men roligt roligt ,,, iaf så är det en heldag där nere 09,00-17,00 :tuttar
Upplägget är det att incheckningen börjar kl 07,00 då man anmäler sig å pröjsar, sen är det besiktning av hojen som inte e så märkvärdig, dom kollar bara att det inte e rena rishögar som kommer köra (drivpaket,däck,läckage)
Sen är det ett kort förarmöte kl 08,45 där dom kommer berätta vad som gäller under körningen å vad dom olika flaggorna betyder osv ,,,
Så jag tänkte att man kanske skulle vara där nere senast 08,00 som kan bli ganska lagom.
Jag står iaf utanför Lugnets Motor i Borås strax efter 07,00 så kan man åka ihop ner dom som vill, det tar ca:40 minuter att åka dom 7 milen som det är så man får nog rulla 07,15.
Tänk på att bullerkraven ä rätt hårda på A-torp med, 95db vid förbifart så ett alltför högljutt system e inte att föredra :hördu
Får bara hoppas att det där jävla regnhelvetet håller sig borta med :kulspruta

Väl mött :tummenupp
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Jahapp mina kära MC vänner, då var det dags för en körning på Anderstorp
(1/8) för er som vill, från början var det endast föranmälningar som gällde men det verkar finnas platser kvar som kan köpas på plats (1000:)
Dyrt dyrt men roligt roligt ,,, iaf så är det en heldag där nere 09,00-17,00 :tuttar
Upplägget är det att incheckningen börjar kl 07,00 då man anmäler sig å pröjsar, sen är det besiktning av hojen som inte e så märkvärdig, dom kollar bara att det inte e rena rishögar som kommer köra (drivpaket,däck,läckage)
Sen är det ett kort förarmöte kl 08,45 där dom kommer berätta vad som gäller under körningen å vad dom olika flaggorna betyder osv ,,,
Så jag tänkte att man kanske skulle vara där nere senast 08,00 som kan bli ganska lagom.
Jag står iaf utanför Lugnets Motor i Borås strax efter 07,00 så kan man åka ihop ner dom som vill, det tar ca:40 minuter att åka dom 7 milen som det är så man får nog rulla 07,15.
Tänk på att bullerkraven ä rätt hårda på A-torp med, 95db vid förbifart så ett alltför högljutt system e inte att föredra :hördu
Får bara hoppas att det där jävla regnhelvetet håller sig borta med :kulspruta

Väl mött :tummenupp


jag e på som du vet, åker dock med hojjen på släp, alternativt robbans rejsbuss. står vid lugnets 0700 och åker 0705..

låt vädergudarna vara med oss
 

Droopfy

#13
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
en tur till tisselskogsvägen i veckan kanske?


se separat tråd under ADHD.

alla måste hänga med!
 

Droopfy

#13
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
någon som ska med ut och åka nu???

nu genast bums och omedelbart.
ring 0768985161
//Droopfy
 

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Åkning idag strax efter 6, resmål obestämt men kanske en sväng ner mot sexdrega, nitta osv om vi hittar några bra vägar.
Alla hjärtligt välkommna:tummenupp

Åkning idag strax efter 6, resmål obestämt men kanske en sväng ner mot sexdrega, nitta osv om vi hittar några bra vägar.
Alla hjärtligt välkommna:tummenupp

Arnes Gummi halv 7 för den som vill följa med.
 
Last edited:

janne71

Ninjariders.se
Gick med
28 Aug 2004
Ort
borås
Hoj
Ktm 640 Prestige
ser ut o bli bra kväll för o leta kurviga vägar jag dra ut strax efter 18om någon vill hänga på startar vid statoil hedvigsborg för fyllning av tank ca 18.15 ses där om någon kan :)
 

janne71

Ninjariders.se
Gick med
28 Aug 2004
Ort
borås
Hoj
Ktm 640 Prestige
jo kul med kurvor är det tackar för vägtipsen Davve :tummenupp
hyssna vägen är ju bara sjukt rolig undrar om man kan avhysa alla boende sätta upp en bom i var ända och få den sträckan för sig själv ett par timmar :banana
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
jo kul med kurvor är det tackar för vägtipsen Davve :tummenupp
hyssna vägen är ju bara sjukt rolig undrar om man kan avhysa alla boende sätta upp en bom i var ända och få den sträckan för sig själv ett par timmar :banana

älskar den vägen.... klart skönaste vägen i borås området...


perfekt tur till varberg är hyssnavägen- sen rakt över stora vägen ner mot sätila kungsbaka och sen varberg.

hem tar man kungsäter öxnevalla och sen hyssnavägen igen:)
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Vi är några med 125cc som hade tänkt köra lite imorrn måndag. Självklart är ni välkomna men som sagt ni får tänka på att vi inte har några extremracers och vi är alla smått nybörjare på kurvor så tempot kommer nog inte ligga lika högt som era körningar, men ni kanske vill hänga på ändå?

Här har ni infon o som det ser ut nu så kommer vi börja 16.30 men exakt tid kommer ikväll. skriver detta för att ni inte ska missa det ;)

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=163800
 

stormiz

Carpe Diem
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Borås
Hoj
gsxr1000 k5 , honda crf450-06
klart störm ska åka med å åka lite..

freestyle va säger du då.. klart d ska åkas imorgon.. :)
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
GÖTT

som det ser ut nu så blir vi

Wargen
Wargens polare
Lantz
Lantz polare
petter
stormiz
 

ksgixxer

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
borås
Hoj
1100 GSXRatbike och en minimoto..
Ev. hänger jag på oxå...skicka sms om samlingsplats o tid...070-5223634...
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top