ADHD-åkning

va tror folket om en tur idag....verkar ju hålla upp iaf!

jag ska hämta ut hojen nu...åker en sväng o sen kommer jag till max vid halv 5....

OK då svarar jag var jag kör så kan ni fylla på...ok?
Lygnern runt
Seglora-Hyssna
Viared-Seglora
Ekås-Bredared-Fristad
Fritsla-Skephult-Aplared
Bollebygd-Hyssna
Fristad-Rångedala

Last edited:
OK då svarar jag var jag kör så kan ni fylla på...ok?
Lygnern runt
Seglora-Hyssna
Viared-Hyssna
Ekås-Bredared-Fristad
Fritsla-Skephult-Aplared
Bollebygd-Hyssna
Fristad-Rångedala

Tycker vägen mellan Bollebygd och Hyssna känns lite läbbig sedan dom lade ny beläggning. Oljegrusliknaknade yta där man inte vågar luta fullt i kurvorna.:gnissla

Nej helt rätt det var bättre innan men jag har testat att tvärnita och det verkar sitta fast men man vågar ju inte chansa

Äntligen kommer vädret, ska nog ut en sväng idag om det tillåter vid halv sju. Sen blir det nog åkning dom flesta dagarna när solen skiner, enda problemet är ju att man jobbar till sex. Intresse?

Äntligen kommer vädret, ska nog ut en sväng idag om det tillåter vid halv sju. Sen blir det nog åkning dom flesta dagarna när solen skiner, enda problemet är ju att man jobbar till sex. Intresse?

Är några stycken som ska sticka en sväng efter jobbet idag, strax efter 6. Mötas upp här på lugnets kanske.:hojsmilie :hojsmilie

Hade gärna följt med men måste vänta tills imorgon så jag får bytt mitt 2CT framdäck mot ett nytt. :(

Prognoserna byter ju hela tiden, nu ska det regna hela kvällen. Säger som så att är det uppehåll så sticker jag, annars ställs det in.

blidde en trevlig tur helt klart. jävligt varierande skumt väder.

ja vi får samla ihop ett gäng snart. ska ju bli bättre väder i helgen. ta en lång tur.

en go väg som blir ca 20 mil är. göta mot rydboholm, lilla hyssna vägen mot skene, sen ner mot öxnevalla och komma ut i varberg....mycket kurvigt å sköj

ja vi får samla ihop ett gäng snart. ska ju bli bättre väder i helgen. ta en lång tur.

en go väg som blir ca 20 mil är. göta mot rydboholm, lilla hyssna vägen mot skene, sen ner mot öxnevalla och komma ut i varberg....mycket kurvigt å sköj

Tycker vi bokar en sån sväng så fort vädret tillåter i helgen, helst lördag då det är GP på söndag:D

Tycker vi bokar en sån sväng så fort vädret tillåter i helgen, helst lördag då det är GP på söndag:D

japp.. lördag såg ut å bli bra väder om man skall tro smhi väder på nyheterna. men dom byter la prognos till regn i morgon.

är ju stcc i falkenberg i helgen me, men kanske bättre å lägga dom torra dagarna på att åka hoj.

jag e på i helgen iaf..

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...