Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Showtime skrev:Jag bara undrar om någon har den exakta tiden för R6 att accelerera 0-100, har sett alla möjliga tiden i tester, allt från 3,0 till 3,6! vad är den riktiga tiden??

Eller var det någon annan, jag kanske??? Ha det gottBikes förare klarade att köra på 3,0 och engelsmännen på 3,6.Showtime skrev:Det ja menade va att jag sett i bike att den ligger på 3,0 men i en engelsk tidning 3,6. Så jag undrade vad som kan tänkas vara den riktiga tiden!
Showtime skrev:Jag bara undrar om någon har den exakta tiden för R6 att accelerera 0-100, har sett alla möjliga tiden i tester, allt från 3,0 till 3,6! vad är den riktiga tiden??
SSB skrev:Är det inte lite konstigt egentligen att alla (mig veterligen) biltillverkare listar accelerationstider för sina bilar, på sina hemsidor. Men för motorcykeltillverkare verkar det vara precis tvärtom, inte en enda jag tittat på presenterar några siffror som rör acceleration. Vissa visar inte ens effekten, bara kubikantalet.![]()
mattsson skrev:Håller med Wasp. Skillnaden mellan olika hojar när det gäller 0-100 (iaf någorlunda sporthojar) är så liten så den är ointressant. Möjligtvis kan 0-100-siffran va bra att kunna om man ska stå på krogen o va ball inför polarna som inte kör hoj. Men i det fallet kan man dra till med 3.0 oavsett vilken hoj man har. De blir ju imponerade ändå (såvida de nu inte känner killen med R1an som gör +380 km/h)

|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |