Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Han är juh KUNG på det där... Tänk om du var lika duktig på att köra motorcykel 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Farbror har blivit förvirrad och tror att han är 14 år igen.Don Quixote skrev:Han är juh KUNG på det där... Tänk om du var lika duktig på att köra motorcykel![]()
Här känner jag att det är dags att skjuta skarpt mot dessa haschbrädefjollor. Nu snackar vi manlig uppväxt på landet:Chrille skrev:Uppvuxen med mycket grusvägar så höll vi oss till mopptrim, häxblandning, snus och cigaretter när vissa andra hoppa omkring på parkbänkar.
Så det är naturligtvis fjolligt med skateboard. Lite mer häxblandning istället så kanske du hade varit vattentät![]()
valmers skrev:Här känner jag att det är dags att skjuta skarpt mot dessa haschbrädefjollor. Nu snackar vi manlig uppväxt på landet:
http://www.epatraktor.se/
"Sjuk och sängliggande" är man endast efter en tung dunkspritkväll i EM:s anda. Fast Herrljunga-Iglesias hade kanske skateboardat så att det drog om öronen. Man kan ju faktiskt bli förkyld för mindre.Chrille skrev:Ja dom är säkerligen inte "sängliggande" när polarna samlas för att spela baslåda och vädra Wunderbaum.....
Don Quixote skrev:Han är juh KUNG på det där... Tänk om du var lika duktig på att köra motorcykel![]()
valmers skrev:Här har vi en härligt manlig tråd, som handlar om livets nödtorft:
http://www.epatraktor.se/forum/viewtopic.php?t=1024
Märks nästan att du kört mc utan just detta...McB skrev:Hjälm? Skydd? Vad är det?![]()
Att bli bannad har mindre med trådämnena än en viss persons godtycke att göra.Gustav1 skrev:Jag drog igång en liknande tråd här på SH, då blev jag bannad.![]()
Freppa skrev:1974 var en bra årgång.
Jokela skrev:Åh ja! Med STOR betoning på OLD!![]()
valmers skrev:Att bli bannad har mindre med trådämnena än en viss persons godtycke att göra.
Så ofta jag kan.Gustav1 skrev:Jaha, du har varit där märker jag.![]()
Chrille skrev:Uppvuxen med mycket grusvägar så höll vi oss till moppetrim, häxblandning, snus och cigaretter när vissa andra hoppa omkring på parkbänkar.
Så det är naturligtvis fjolligt med skateboard. Lite mer häxblandning istället så kanske du hade varit vattentät![]()
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |