abstruse har 30-årskris - [FILM]

Han är juh KUNG på det där... Tänk om du var lika duktig på att köra motorcykel :7peta

Uppvuxen med mycket grusvägar så höll vi oss till moppetrim, häxblandning, snus och cigaretter när vissa andra hoppa omkring på parkbänkar.

Så det är naturligtvis fjolligt med skateboard. Lite mer häxblandning istället så kanske du hade varit vattentät :tungan

Last edited:
*Det vi saknar här är ett kärnfullt inlägg från Jalle som utförligt förklarar hur fjolligt det är att åka skateboard i Otterbäcken...

Chrille skrev:
Uppvuxen med mycket grusvägar så höll vi oss till mopptrim, häxblandning, snus och cigaretter när vissa andra hoppa omkring på parkbänkar.

Så det är naturligtvis fjolligt med skateboard. Lite mer häxblandning istället så kanske du hade varit vattentät :tungan
Här känner jag att det är dags att skjuta skarpt mot dessa haschbrädefjollor. Nu snackar vi manlig uppväxt på landet:

http://www.epatraktor.se/

Chrille skrev:
Ja dom är säkerligen inte "sängliggande" när polarna samlas för att spela baslåda och vädra Wunderbaum.....
"Sjuk och sängliggande" är man endast efter en tung dunkspritkväll i EM:s anda. Fast Herrljunga-Iglesias hade kanske skateboardat så att det drog om öronen. Man kan ju faktiskt bli förkyld för mindre. :rolleyes:

Här har vi en härligt manlig tråd, som handlar om livets nödtorft:

http://www.epatraktor.se/forum/viewtopic.php?t=1024

Last edited:
så när drar street skejt karriären igång då? :D

Don Quixote skrev:
Han är juh KUNG på det där... Tänk om du var lika duktig på att köra motorcykel :7peta

Tänk om jag hade en hoj... :gnissla

Får väl köpa mig en 600:a igen i födelsedagspresent till mig själv när jag fyller 50.

Gött att se Nirvana T-shirten också. Köpte min när de spelade på sjöhistoriska. Fudgepacking Cracksmoking Satanworshiping Motherfucker.

1974 var en bra årgång.

Chrille skrev:
Uppvuxen med mycket grusvägar så höll vi oss till moppetrim, häxblandning, snus och cigaretter när vissa andra hoppa omkring på parkbänkar.

Hmm. . . Skate fjolligt ?

Vi börjar så här:
Så som du ser ut på din bild ser du ut att ha tighta skinn brallor.
(passar bäst på gay club) :fatta!

Den där uppväxten ser inte ens ut som en bra uppväxt. . Barn ska inte experimentera med snus och cigg.

Så vi vänder på skiten och gör sådan uppväxt till fjollig och skateboard till manligt :hihi

.stay fresh.

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...