Själv fixade jag ollie över 70cm som bäst, men det var ju när man var ung.

Iofs är man lite längre nu, så om man åker på träningsläger kanske man kan piska det?
Jag var dålig på, och inte så förtjust i, flippar. Fixade väl ollie kickflip, men inte på beställning. Ollie 180 to tail och grinds var väl favoriter samt olika No comply samt freestyle-trick. Annars var även streethopp grymt kul, men det är just p g a dessa man idag har dåliga vrister. Precis när jag lärt mig air 180 så missade jag en sådan efter någon vecka och från 2m upp i luften så landade jag efter ett halvt varv, med benet vikt under mig, på vänstervristen. Fick gå på kryckor ett tag efter det. Hoppade även över mopeder och lastpallar (ett gäng staplade på varandra samt två stuvar i rad) och körde lite miniramp.
McB snackade om att komma upp och köra någon dag så vi kunde "leka" lite och göra en ny film, men han har inte hört av sig den rackar'n...
Vad gäller filmer tog jag själv hem Ban This, Public Domain och lite annat för någon vecka sedan. Väcker ju minnen till liv. Inte minst skulle man vilja se "Thrashin'" igen...