Benet X3M
beroende
G G G G G G G G G G, jaha då var det bortkastade pengar hos hjärnskrynklaren
Jag är tillbaks på ruta ett... Vill Ut nu!!!
He he he Rev it!!!!

Jag är tillbaks på ruta ett... Vill Ut nu!!!

He he he Rev it!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hahaha gick inte ens till mitt första möte med skrynklöaren.. för jag visste att det redan va kört.... känns som att vintern är en enda lång ruta ett..!! men som sagt.. om en månad så blir det premiär!!(påskhelgen) hoppas bara vädret blir bra...Benet X3M skrev:G G G G G G G G G G, jaha då var det bortkastade pengar hos hjärnskrynklaren![]()
Jag är tillbaks på ruta ett... Vill Ut nu!!!![]()
He he he Rev it!!!!
jag är precis som du.. man längtar så mycket efter sommaren så det gör fan ont när man tänker på det... brukar gå ut i garaget MINST en gång om dagen och kika, klämma, guppa, drömma, torrgasa... you name it... och polarna är likadana... hehe en polare drog igång sin hoj, backade bak den till garageöppningen la i ettan och körde tre meter framåt..ZXRMANNEN skrev:Hmm asså jag pallar fan inte mer
Ibland har jag undrat om andra känner som mig?, ja att hojen är mitt allt osv, jag kan bli helt galen vissa dagar o så tänker man att fan jag är ju :kocko för det andra klarar vintern utan problem. Någon mer än jag som kan gå ner i garaget o bara kolla på den?? Hmm nä kanske inte då jag fan är jordens :kocko .. Jag har min hoj i ett Mc-Garage i stan där det står ett 15-tal hojar och grabbarna där verkar helt oberörda, hmm ...
Asså nu för det slå om till April asså!!!![]()
skövde_pöjk skrev:jag är precis som du.. man längtar så mycket efter sommaren så det gör fan ont när man tänker på det... brukar gå ut i garaget MINST en gång om dagen och kika, klämma, guppa, drömma, torrgasa... you name it... och polarna är likadana... hehe en polare drog igång sin hoj, backade bak den till garageöppningen la i ettan och körde tre meter framåt..
hans enda komentar va "fan va gött när man känner dragläget" kn bara sitta i garaget och njuta... fan vilken hoj.... nu har vi moddat klart alla hojar inför säsongen... miniblink på alla miniskylt och lite smått och gott......
det enda vi väntar på nu är.....VÅREN!!!
kom igen nu!HönaPower skrev:"Farten börjar närma sig 250 knutar"
Men, så kör du väll inte på allmän väg?![]()
ZXRMANNEN skrev:om abstinensen blir för svår så går man till baren o tar sig ett par rejäla 12-or![]()
skövde_pöjk skrev:Haha sprit är bra som bedövning mot abstinensen!
funderar helt ärligt på att nästa vinter hyra en lägenhet i ett par veckor i typ spanien(jag och ett antal pers) och bara åka hoj och ha det gött.. nån som är sugen?
hehe jaaa visst får man det...ZXRMANNEN skrev:Visst är de, o då får man automatiskt en massaeller???
![]()
![]()
Jag är apsugen på det, men snackar du med min kära flickvän o så då elr![]()
valentinic skrev:Man blir smått mysko av denna vinter.
När klockan visar 9:29, 9:54, 9:16 osv, så får man ett barnsligt stort leénde på läpparna. Bara jag som upptäckt detta fenomen?
skövde_pöjk skrev:hahah klockren beskrivning.. har tänkt på det ofta.. hehe fan nu är klockan 9:16*drömma* hehe du satte ord på min tanke!!
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |