Abstinensförhöjning!

Dr madNESS skrev:
Fiiin läsning det. Du [Skövde-pöjk] vi verkar bo i samma stad... hör av dig när vi närmar och snöfria vägar så får vi rejsa lite... www.cimf.se
ja det verkar som att vi gör det... jag är gärna med och rejsar i sommar inga problemas.. är det ok om polarna följer med då? vi har ett gediget litet gäng med alla möjliga hojar..ALLA kör sporthoj..
 
mjukis skrev:
:gråta Vill ha sommar! NUUU!!

Känner doften av vår när jag läser din text! och öööl!

mmm man kan nästa se hur man sitter i stolen med stället på och har en iskall lappin i näven..grillröken följer efter en vart man än är.. skratt och sunkiga skämt om allt mellan himmel och jord... hojarna står på rad på gräsmattan och blänker i kvälls solen!

man njuter bara man tänker på det!!!!!!
 
skövde_pöjk skrev:
mmm man kan nästa se hur man sitter i stolen med stället på och har en iskall lappin i näven..grillröken följer efter en vart man än är.. skratt och sunkiga skämt om allt mellan himmel och jord... hojarna står på rad på gräsmattan och blänker i kvälls solen!

man njuter bara man tänker på det!!!!!!

Tyst nu, din text plågar mer än du tror!! :fatta!










:hihi
 
mjukis skrev:
Tyst nu, din text plågar mer än du tror!! :fatta!

hahah ja jag vet.... men jag kan fan inte hjälp det... :)

kom igen nu alla som längtar efter våren och att få börja smiska eran älskling(hojen asså) skriv av er...!!!

bästa terapin är att drömma om heta dagar med eran älskarinna(som min tjej kallar min hoj) :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top