Abstinensförhöjning!

G G G G G G G G G G, jaha då var det bortkastade pengar hos hjärnskrynklaren :huvet
Jag är tillbaks på ruta ett... Vill Ut nu!!! :yoparty

He he he Rev it!!!!

precis skaffat ny hoj å har redan abstinens så läser man detta. man blir ju rent sjuk. vill bara ut å köra.. :4skrika

Jahaja.... sådär känner jag mig precis innan jag vaknar... och så är det fortfarande vinter. Om du PM:ar din epost-adress ska jag skicka dig en liten rulle som jag har o gör livet surt för mig själv under vinterhalvåret...

Benet X3M skrev:
G G G G G G G G G G, jaha då var det bortkastade pengar hos hjärnskrynklaren :huvet
Jag är tillbaks på ruta ett... Vill Ut nu!!! :yoparty

He he he Rev it!!!!
hahaha gick inte ens till mitt första möte med skrynklöaren.. för jag visste att det redan va kört.... känns som att vintern är en enda lång ruta ett..!! men som sagt.. om en månad så blir det premiär!!(påskhelgen) hoppas bara vädret blir bra... :yoparty

:confused: Hmm asså jag pallar fan inte mer :huvet Ibland har jag undrat om andra känner som mig?, ja att hojen är mitt allt osv, jag kan bli helt galen vissa dagar o så tänker man att fan jag är ju :kocko för det andra klarar vintern utan problem. Någon mer än jag som kan gå ner i garaget o bara kolla på den?? Hmm nä kanske inte då jag fan är jordens :kocko .. Jag har min hoj i ett Mc-Garage i stan där det står ett 15-tal hojar och grabbarna där verkar helt oberörda, hmm ...

Asså nu för det slå om till April asså!!! :mad:

ZXRMANNEN skrev:
:confused: Hmm asså jag pallar fan inte mer :huvet Ibland har jag undrat om andra känner som mig?, ja att hojen är mitt allt osv, jag kan bli helt galen vissa dagar o så tänker man att fan jag är ju :kocko för det andra klarar vintern utan problem. Någon mer än jag som kan gå ner i garaget o bara kolla på den?? Hmm nä kanske inte då jag fan är jordens :kocko .. Jag har min hoj i ett Mc-Garage i stan där det står ett 15-tal hojar och grabbarna där verkar helt oberörda, hmm ...

Asså nu för det slå om till April asså!!! :mad:
jag är precis som du.. man längtar så mycket efter sommaren så det gör fan ont när man tänker på det... brukar gå ut i garaget MINST en gång om dagen och kika, klämma, guppa, drömma, torrgasa... you name it... och polarna är likadana... hehe en polare drog igång sin hoj, backade bak den till garageöppningen la i ettan och körde tre meter framåt..

hans enda komentar va "fan va gött när man känner dragläget" kn bara sitta i garaget och njuta... fan vilken hoj.... nu har vi moddat klart alla hojar inför säsongen... miniblink på alla miniskylt och lite smått och gott......

det enda vi väntar på nu är.....VÅREN!!!

As!!!.....ska fan montera crossdäck på hojen och ett solarie riktat mot mig....

PISS PIS Helveeeteee va jag måste köra nu... :huvet :huvet :huvet

skövde_pöjk skrev:
jag är precis som du.. man längtar så mycket efter sommaren så det gör fan ont när man tänker på det... brukar gå ut i garaget MINST en gång om dagen och kika, klämma, guppa, drömma, torrgasa... you name it... och polarna är likadana... hehe en polare drog igång sin hoj, backade bak den till garageöppningen la i ettan och körde tre meter framåt..

hans enda komentar va "fan va gött när man känner dragläget" kn bara sitta i garaget och njuta... fan vilken hoj.... nu har vi moddat klart alla hojar inför säsongen... miniblink på alla miniskylt och lite smått och gott......

det enda vi väntar på nu är.....VÅREN!!!

Ha ha :lol tur att man inte är ensam här i den stora stygga vintern, kan ngn tala om för mig varför man inte bor i ett land där det är sommartemp året runt :confused: Vi är kanske alla lite smått :kocko ... :fatta!

Skönt att gå ner hit o kolla o känna lite .. O om abstinensen blir för svår så går man till baren o tar sig ett par rejäla 12-or :yoparty

Bifogat

• garage5.jpg
    garage5.jpg
    31.2 KB · Visningar: 38
  • garage6.jpg
    garage6.jpg
    6.3 KB · Visningar: 67
  • garage7.jpg
    garage7.jpg
    37.1 KB · Visningar: 37
HönaPower skrev:
"Farten börjar närma sig 250 knutar"

Men, så kör du väll inte på allmän väg? :va
kom igen nu!

handen på hjärtat.. dom som har maskiner som gör farter upp mot 300 ska inte försöka inbilla mig att dom aldrig dratt över 250... noooo way!!!

jag vågar lätt stå för att jag älskar fart.. är vägen fri, bred och med fin belägning så elda på!!!

Funderade på att skita i å läsa när jag såg ämnesbeskrivningen..men dum som man e så läste man på..fyfan va vintern suger :död

ZXRMANNEN skrev:
om abstinensen blir för svår så går man till baren o tar sig ett par rejäla 12-or :yoparty

Haha sprit är bra som bedövning mot abstinensen!

funderar helt ärligt på att nästa vinter hyra en lägenhet i ett par veckor i typ spanien(jag och ett antal pers) och bara åka hoj och ha det gött.. nån som är sugen?

skövde_pöjk skrev:
Haha sprit är bra som bedövning mot abstinensen!

funderar helt ärligt på att nästa vinter hyra en lägenhet i ett par veckor i typ spanien(jag och ett antal pers) och bara åka hoj och ha det gött.. nån som är sugen?

Visst är de, o då får man automatiskt en massa :tuttar eller??? :va :fyllisar

Jag är apsugen på det, men snackar du med min kära flickvän o så då elr :confused:

ZXRMANNEN skrev:
Visst är de, o då får man automatiskt en massa :tuttar eller??? :va :fyllisar

Jag är apsugen på det, men snackar du med min kära flickvän o så då elr :confused:
hehe jaaa visst får man det...

jo då jag kan nog förklara för henne fördelarna med att vi drar till spanien... hon får en mycke nöjdare gubbe, plus att hon inte behöver va orolig för att du ska ta för många 12:or och så.... inga problem.. för att få något så måste du givetvis muta henne med fina middagar och lite prylar ett tag innan se är det bara att köra..

lr så skiter du i vad hon säger och gör precis som du vill... hojåkning handlar ju i grund och botten om FRIHET!! :yoparty

Man blir smått mysko av denna vinter.
När klockan visar 9:29, 9:54, 9:16 osv, så får man ett barnsligt stort leénde på läpparna. Bara jag som upptäckt detta fenomen?

Last edited:
Det är ju nästan så det kommer fram en tår ur ögonvrån när man läser sånt här..... Man känner riktigt känslan av att få smiska på......

Bra skrivet men känns du gjorde vintern längre och ännu mer smärtsam....

Snart vår?

Fiiin läsning det. Du [Skövde-pöjk] vi verkar bo i samma stad... hör av dig när vi närmar och snöfria vägar så får vi rejsa lite... www.cimf.se

valentinic skrev:
Man blir smått mysko av denna vinter.
När klockan visar 9:29, 9:54, 9:16 osv, så får man ett barnsligt stort leénde på läpparna. Bara jag som upptäckt detta fenomen?

hahah klockren beskrivning.. har tänkt på det ofta.. hehe fan nu är klockan 9:16*drömma* hehe du satte ord på min tanke!!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra