A-torp, vem gör vad och vem vinner???

Freppa skrev:
2060969 Jag kommer
a) Inte kvala in
b) Muta domarna så att jag får köra iallafall
c) Krasha efter flygrakan, och självklart sabba allt roligt godis jag köpt under vintern
d) muta Macke så att jag får köpa loss hans startnummer så jag kan ha samma i R1000 och ERF.

Men i övrigt kommer jag ha skoj :). Det kommer faktist vara ännu roligare att köra in en sprillans ny hoj genom att tävla. Undrar vad manualen säger om det....
Manualen är nog tyst men frågan är vad motorn säger i slutet av rakan :4skrika
 
Magnus skrev:
2060857 Va bra :tummenupp Då vet jag vem man skall hänga på för du skulle väl ner på 42:or :död
Självklart kör vi den taktiken :tummenupp

Och folket som kommer fajtas i toppen tror jag bla är Rejnäs, Borgh, Pelle B, Per Björk...många blir det :yoparty
 
Jag ska inte säga hur jag ska köra för då kommer ni säkert inte till start.
 
samuel w skrev:
2064792 O jag ska vara före DreeTman, så jag blir nog tredje sist :)

Det å andra sidan tvivlar jag inte en sekund på att du kommer vara. Enda banan jag SKA klå dig på är Åsen. Kosta vad det kosta vill! :crash

Gottis skrev:
2065057 drem on Calle :blah


Hehe... Du vet ju var du kan vända dig för att köpa nya grejer efter att jag torpederat dig. :näsblod
 
DreeTman skrev:
2065146 Det å andra sidan tvivlar jag inte en sekund på att du kommer vara. Enda banan jag SKA klå dig på är Åsen. Kosta vad det kosta vill! :crash




Hehe... Du vet ju var du kan vända dig för att köpa nya grejer efter att jag torpederat dig. :näsblod

har jag något val :tungan

men se till att torpeda mig innan jag torpedar Björn.e :D

lr ta oss båda i Karusellen :crash
 
Excellent. Du förresten, är det ok om du kör med mitt nummer ett tag? Kunde vara kul att genomföra ett rejs, och eftersom jag är inkompetent och du verkar bra så.... Jag lovar att krasha snyggt så att alla tror att du är värsta coola killen.... ;)
 
Freppa skrev:
2065659 Excellent. Du förresten, är det ok om du kör med mitt nummer ett tag? Kunde vara kul att genomföra ett rejs, och eftersom jag är inkompetent och du verkar bra så.... Jag lovar att krasha snyggt så att alla tror att du är värsta coola killen.... ;)
Krascha snyggt brukar Macke fixa bra själv. :)
 
Jaha ungtuppar nu har jag betalat fredag, plus lite tävling. Kul att komma iväg. Dock har inte chefen på jobbet sagt ja till min ledighets ansökan än....

björn
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top