Gottis
West Coast Xtremes
björn.e skrev:2060254Bästa träning är tävlingBara att komma så ska jag förnedra dig totalt (ne det här är inte någon hållahandentråd
)
björn
jag ska torpeda dig när du varvar mig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
björn.e skrev:2060254Bästa träning är tävlingBara att komma så ska jag förnedra dig totalt (ne det här är inte någon hållahandentråd
)
björn

björn.e skrev:2060221Men va fan om jag körde 47 tider för två år sedan på min första tävling med obefintligt med tid på en ny hoj, så borde man väl sänka sig med mer än 2 sec![]()

Penguin skrev:2060301Så här är det.
Du kör nu en standardhoj vilket innebär sämre acceleration på rakorna = +3 sek.
Du har även blivit två år äldre = +2 sek.
Summa summarum = 1.47 + 5 sek ger 1.52 som du alltså kommer att köra på i år.
![]()
KlockrenPenguin skrev:2060301Så här är det.
Du kör nu en standardhoj vilket innebär sämre acceleration på rakorna = +3 sek.
Du har även blivit två år äldre = +2 sek.
Summa summarum = 1.47 + 5 sek ger 1.52 som du alltså kommer att köra på i år.
![]()
björn.e skrev:Jag har hört att man ska införa skyddsjakt på pingviner, denna jakt ska visst börja i A-torp i slutat av månaden bäst att du basar dig![]()
björn

R1Lillen skrev:2060370i rookie 600 så kommer morgan rejnäs ta hem det och rookie 1000 av patrik caravall lr va han nu heter iefter namn de kör riktigt fort
Anneli skrev:2060384Med tanke på att antalet Björnar har visat sig större så tror jag mer på en jakt av dom![]()
björn.e skrev:2060356Jag har hört att man ska införa skyddsjakt på pingviner, denna jakt ska visst börja i A-torp i slutat av månaden bäst att du basar dig![]()

björn.e skrev:Nop vi är stora, söta och snälla. Mata oss gjärna![]()
björn

Penguin skrev:2060417Är det denna som kallas Supermotard?
Äsch, pingviner är fridlysta i Sverige och alla som hotar deras tillvaro svartflaggas, eller får tidstillägg. Precis som när man tjyvstartar du vet.
![]()
Visst killen säg det till dom 200 jaktlag från norra Norge som jag har hyrt in
Helvete har du inte kondis nu, kommer du att få det där nere björn.e skrev:2060221Eller har jag en gång till överskattat min obefinliga talang![]()
björn

R1Lillen skrev:2060370i rookie 600 så kommer morgan rejnäs ta hem det och rookie 1000 av patrik caravall lr va han nu heter iefter namn de kör riktigt fort

Pelle B skrev:2060469Eller har jag underskattat den?? NÄÄÄÄ!!!!!!![]()
Jag var i Tyskland förra veckan så kvalpilsnern är redan inköpt och ligger på kylning, det är bara att komma förbi vårt tält efter kvalen och inkassera!![]()

björn.e skrev:2060483Tur för dig att jag kör med bolagets skattade då, sväng gärna förbi när min lillatalang visat sig vara större än din![]()
)Jag har monterat stödhjul på moppen nu under vintern så lite mer än 3 varv ska det bli denna gång...Magnus skrev:2058682Om WIMA kan hålla sig på hjulen mer än 3 varv så kommer han att landa på pallen (och inte i leca havet)...

Åt inte du tillräckigt igårbjörn.e skrev:2060405
Nop vi är stora, söta och snälla. Mata oss gjärna![]()
björn

LOTTAK skrev:2060704Åt inte du tillräckigt igår![]()
Först en mjuk pepparkaka och sen en flötig Maccemuffkvällsmat![]()
wima skrev:2060537Jag har monterat stödhjul på moppen nu under vintern så lite mer än 3 varv ska det bli denna gång...![]()

i veckorna och supa
i form på helgerna.LOTTAK skrev:.....I andra klasser kan nämnas att Håkan och Peppe i R1000 och Torkel i 250 SP oxå har gått in för att äta sej i form som dom oxå va med och gluffsade.
|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |