A-torp, vem gör vad och vem vinner???

björn.e skrev:
2072614 Jaha ungtuppar nu har jag betalat fredag, plus lite tävling. Kul att komma iväg. Dock har inte chefen på jobbet sagt ja till min ledighets ansökan än....

björn

va tror du att det kommer hjälpa att du kör fredag med lr :hihi :hihi

jag bestämmer mig som sagt på onsdag... :3freak
kör eller inte köra det är frågan (poesi)

Nu har jag också betalat in till ARC. :banana

@Gottis: Klart att du skall köra. I värsta fall så är det bara att traska ner till Rosenlund och sälja din kropp :arsele

Macke skrev:
2060852 Själv satsar jag som vanligt på att ta mig runt. Okej, bättre än förra årets 23:e plats hoppas jag på, men det är ju så många som varit utomlands och fuskat under våren, så topp 30 kanske.... :tummenupp
Happ happ happ.... Topp 10 för din del !!!! inge snack om saken polarn :tummenupp

hmm öppnade precis min post och då blev beskedet glöm sm på anderstorp sorry grabbar så vidare det inte kommer en fet sponsor så blir det inget anderstorp för mej..men både jag och krille kommer ner och lök mekar och dricker bärs :)

björn.e skrev:
2082094 Jag är nog benägen att hålla med, hade du kört hade du legat i toppen :)

björn
Oj, inte den responsen jag hade väntat mig kanske, hehee.
Men tackar för förtroendet :)

Men en Björn utan elproblem borde väl kunna få lite fart på andra banor än LMS? :7peta

Martin skrev:
2082155 Oj, inte den responsen jag hade väntat mig kanske, hehee.
Men tackar för förtroendet :)

Men en Björn utan elproblem borde väl kunna få lite fart på andra banor än LMS? :7peta

Tja allvarligt så är det tid på banorna som saknas och tid på bana kostar ju pengar så jag får nog fortsätta vara snabb på en bana tyvärr. Men lite snabbare borde jag ju bli utan strul. Vi får se, med lite tur så ska jag väl kunna ge ungtupparna en omgång :hihi

björn

björn.e skrev:
2082180 Tja allvarligt så är det tid på banorna som saknas och tid på bana kostar ju pengar så jag får nog fortsätta vara snabb på en bana tyvärr. Men lite snabbare borde jag ju bli utan strul. Vi får se, med lite tur så ska jag väl kunna ge ungtupparna en omgång :hihi

björn
Ja du Björn jag tror att du har en bra chans att vinna på arc om du bara har bättre ordning på dina saker men du jag har med min magiska låda hos junior grabbarna om du behöver något :fatta!

Gottis skrev:
2082119 hmm öppnade precis min post och då blev beskedet glöm sm på anderstorp sorry grabbar så vidare det inte kommer en fet sponsor så blir det inget anderstorp för mej..men både jag och krille kommer ner och lök mekar och dricker bärs :)
Vad blev det av med storsatsningen 2006? Kan banga ur redan första rejset? Skyll inte på de futtiga hundralapparna som startavgiften är högre än övriga deltävlingar, såpass marginal borde du ha om du planerat för en full säsong i SM/SO :tungan

Peppe K skrev:
2086019 Ja du Björn jag tror att du har en bra chans att vinna på arc om du bara har bättre ordning på dina saker men du jag har med min magiska låda hos junior grabbarna om du behöver något :fatta!

Nja vinna då ska nog 10 pers åka av, därimot skulle jag gjärna låna dinna däckvärmare då jag inte hinner få minna :Bugar

björn

någon som vet hur många Rookie 600 förare det blev nu då ryktas om 250 förare anmälda så antar att våran klass är störst :3freak

samuel w skrev:
2096446 Jaha... då kan man inte fisåka på kvalet då... hur många tar de till start?

Har för mig att det är straxt över 50 st mc till tävling så det blir nog utkvalning. De skulle diskutera det på nåt möte i veckan.

Ja det gäller att gasa ordentligt, men du skall väl så vid brorsan i första led?

Magnus skrev:
2096492
Ja det gäller att gasa ordentligt, men du skall väl så vid brorsan i första led?
:rofl eller hur, fast håller han i sin form (vurpade första passet på åsen) så kanske jag kommer före :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti