Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
999 skrev:2472578Har precis skafat mig en 999, Fråga kan jag gasa upp den på bakhjulet.
Har inte kört så många mil med den ännu så har inte vågat prova, jag vet chicken... Men samlar mod...![]()
Fråga kan jag gasa upp den på bakhjulet.
PeppeBus skrev:24725881:an INGA problem
2:an går om man vill
O grattis till köpet!![]()
Det beror helt och hållet på hur mycket du gasar, pröva med mer och mer gas hela tiden tills den börjar gå upp.999 skrev:2472616Hej igen kommer den fort eller stillsamt, har slagit över en gång för länge sedan så det sitter i....
999 skrev:2472616Hej igen kommer den fort eller stillsamt, har slagit över en gång för länge sedan så det sitter i....
999 skrev:2472616Hej igen kommer den fort eller stillsamt, har slagit över en gång för länge sedan så det sitter i....
Swedie skrev:2472659På ren gas tror jag inte, men med lite assistans så wheelar den troligen alldeles utmärkt enkelt.
Testa en gång att inte röra dig ur fläcken, framåtlutad och endast ge på gas utan minsta förflyttning av dig själv på hojen. Fast ja iofs, ja kan ju ha fel faktiskt. Var ett tag sedan jag testade, men det gäller iaf på ett par hojar jag haft... hmm.Lam-Kaka skrev:2472758Fan är 999 så slö... mina gamla mille wheeliar som en gud på 1an, stark som en cross...o det är med orginal usa drevningen på den. Runt 3-4k så vill den bara upp
![]()
Swedie skrev:2472659På ren gas tror jag inte, men med lite assistans så wheelar den troligen alldeles utmärkt enkelt.
Inget chicken i det, ta din tid! Vi vill inte ha fler i diket nu...999 skrev:2472578Har precis skafat mig en 999, Fråga kan jag gasa upp den på bakhjulet.
Har inte kört så många mil med den ännu så har inte vågat prova, jag vet chicken... Men samlar mod...![]()
Mackz skrev:2472979Det fungerar alldeles utmärkt! Jag har originaldrevning och i ettan dansar den upp utan problem. Dra upp på ettan och växla till 2:an. Annars kan man koppla upp den på 2:an också. Väl uppe är 999:an stabilare att wheela med än min förra hoj GSX-R1000 -04.
Lycka till men misshandla nu inte din nya hoj!![]()
Han menar att du inte får hjälpa till på något sätt.PeppeBus skrev:2472939Menar du att det inte skulle gå o gasa upp den på ettan???
Lam-Kaka skrev:2472993Hur är 999 med av o påslag på tvåan runt 6k-7k funkar det?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |