9/11 paranoia -praktiska erfarenheter

• Thread starter Thread starter KGK
  • Start date Start date
Jag tror att hållsafthetsexperterna på sh har mer rätt än det som skedde å vi andra dödliga tror att 70 ton flygbränsle satte eld på inredningar , elinstallationer mm som sedan fick brinna å försvaga armeringsjärnen i de redan söndertrasade stolparna som skulle hålla upp all den vikt som återstående våningar ovanför hade....yeea, right.:rolleyes:

Gabor skrev:
2589284 Jag tror att hållsafthetsexperterna på sh har mer rätt än det som skedde å vi andra dödliga tror att 70 ton flygbränsle satte eld på inredningar , elinstallationer mm som sedan fick brinna å försvaga armeringsjärnen i de redan söndertrasade stolparna som skulle hålla upp all den vikt som återstående våningar ovanför hade....yeea, right.:rolleyes:

Åter igen hade du tittat på filmen så vet du hur länge det tar för det matrial som fanns i byggnaden att bli glödhett.
Om du bara tittar på filmen.

GsxrAbuser skrev:
2589298 Åter igen hade du tittat på filmen så vet du hur länge det tar för det matrial som fanns i byggnaden att bli glödhett.
Om du bara tittar på filmen.

det finns annan info.....ÅXÅ....men jag antar att du har rätt, jag är överbevisad..:huvet ...du vann.

skyskrapor e för fan byggda för o rasa.. allt annat är mot naturen, konstigt då att det rasar när ett flygplan krashar in i det.. neeej faan, det måååste ju va tusenmiljoner sprängladdningar i byggnaden redan :rolleyes:

Gabor skrev:
2589310 det finns annan info.....ÅXÅ....men jag antar att du har rätt, jag är överbevisad..:huvet ...du vann.

VISA MEJ!!!! Tack! :arsele

AndreasNo skrev:
2589311 skyskrapor e för fan byggda för o rasa.. allt annat är mot naturen, konstigt då att det rasar när ett flygplan krashar in i det.. neeej faan, det måååste ju va tusenmiljoner sprängladdningar i byggnaden redan :rolleyes:

Just ja det är ju dej alla dissar i sina trådar för att du är inkompitent :arsele

Last edited:
AndreasNo skrev:
2589346 Yes, jag är gärna irriterande, irriterar gör jag med flit.
Men att vara inkompetent, det lämnar jag åt dig.

Berätta gärna lite mer.
Vad bygger du det på? :D
Jag har bara svarat dej med samma som du svarar mej.
Inkompitent. :D

GsxrAbuser skrev:
2589370 Berätta gärna lite mer.
Vad bygger du det på? :D
Jag har bara svarat dej med samma som du svarar mej.
Inkompitent. :D

Jag bygger det på din stavning av inkompentent, endast.
Att du envisas med att stava det likadant trots att jag visat dig den korrekta stavningen ett par ggr.

AndreasNo skrev:
2589375 Jag bygger det på din stavning av inkompentent, endast.
Att du envisas med att stava det likadant trots att jag visat dig den korrekta stavningen ett par ggr.

Det var nog det första vettiga som kom ifrån din användare. Hade inte kunnat säga det bättre själv :tummenupp

Vad har stavning med saken att göra?
Så du menar alla som har Tex: dysselksi (stavning) är inkompetenta?

Paradoxy skrev:
2589379 Det var nog det första vettiga som kom ifrån din användare. Hade inte kunnat säga det bättre själv :tummenupp

Hehe, nä för du tänker visst inte heller på vad du säger :gnissla

Last edited:
GsxrAbuser skrev:
2589382 Vad har stavning med saken att göra?
Så du menar alla som har Tex: dysselksi (stavning) är inkompetenta?

Hehe, nä för du tänker visst inte heller på vad du säger :gnissla

Det är inte själva stavningen som är saken, det är det faktum att du inte kan stava rätt trots att jag visar dig den korrekta stavningen, det är det som är inkompetens i ett nötskal.

hehe. om du inte förstår själv att jag dämed skiter i vad du skriver så måste ju du vara inkompentent? :D

GsxrAbuser skrev:
2589395 hehe. om du inte förstår själv att jag dämed skiter i vad du skriver så måste ju du vara inkompentent? :D

Om du nu skiter så mkt i vad jag skriver, varför läser du då det jag skriver och dessutom svarar på det?

Jag förstår inte riktigt.

GsxrAbuser skrev:
2589327 VISA MEJ!!!! Tack! :arsele

:arsele Antingen är du DUM å otrevlig på riktigt, då ska du ha ett :arsele till.

eller så är du bara otrevlig å dum..:arsele .

men för att stilla din enkelspåriga å omvända trattseendelogik...GOOGLE. å så söker du på 9/11. åsså läser du ALLA inlägg, från startdatum 9/11-2001 till idag...sen kan vi diskutera.

Välkommen åter i frågan.

Är bara rakt på sak.
Varför är ni så trångsynt? Ta till er fakta lär er!
Allt jag har bett om sen så bli inte irreterad på mig om ni inte kan överbevisa googel filmerna.

Länka till inläggen tack.
/MVH Jonas

AndreasNo skrev:
2589402 Om du nu skiter så mkt i vad jag skriver, varför läser du då det jag skriver och dessutom svarar på det?

Jag förstår inte riktigt.

Det bevisar ju bara hur Kompentent jag är som inte behöver läsa ditt skitsnack och ändå kan svara. :pannkyss

Last edited:
GsxrAbuser skrev:
2589410 Är bara rakt på sak.
Varför är ni så trångsynt? Ta till er fakta lär er!
Allt jag har bett om sen så bli inte irreterad på mig om ni inte kan överbevisa googel filmerna.

Länka till inläggen tack.
/MVH Jonas

Det bevisar ju bara hur Kompentent jag är som inte behöver läsa ditt skitsnack och ändå kan svara. :pannkyss

Roligt när du ska visa att du stavar komepentent rätt o skriver det med stor bokstav mitt i meningen :D

GsxrAbuser: Är det inte lika dumt att lita helt blint på en film som är skapad av en glad amatör som det är att lita helt blint på "USA"?

Tolka mig inte fel nu, jag har också sett dom och tycker dom är intressanta, men jag tror inte på varenda ord han säger. Jag är hellre öppen för förslag än att vara insnöad på en enda gissning.

Syftar på Loose Change.

Paradoxy skrev:
2589423 GsxrAbuser: Är det inte lika dumt att lita helt blint på en film som är skapad av en glad amatör som det är att lita helt blint på "USA"?

Tolka mig inte fel nu, jag har också sett dom och tycker dom är intressanta, men jag tror inte på varenda ord han säger. Jag är hellre öppen för förslag än att vara insnöad på en enda gissning.

Syftar på Loose Change.

:tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti