7+ på söndag!!!

EazyD

En superhjälte för dig...
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
I April
www.smhi.se klicka fram till flerdygnsprognos.
Det betyder att snön kommer att försvinna...och torra vägar tillbaks ett litet tag iaf....minst.

Bild

Last edited:
EazyD skrev:
www.smhi.se,klicka fram till flerdygnsprognos.
Det betyder att snön kommer att försvinna...och torra vägar tillbaks ett litet tag iaf....minst.

Bild

Häärligt härligt, för min del blire biltvätt så inte skiten rostar och man kan läsa reg. skylt bak + den ser liite bättre ut när man får lite gläns på den.

EazyD skrev:
www.smhi.se,klicka fram till flerdygnsprognos.

Bild

Bara snön på vägarna är borta om 2 veckor så är det lugnt. För då har trafikpolisen förhoppningsvis skaffat ett eget körkort, och kan återlämna mitt :banana

Äre bara jag som tänker åka på söndag / måndag? :D
Man kanske kan åka till skolan... det är ju vår! :rolleyes:

EazyD skrev:
www.smhi.se klicka fram till flerdygnsprognos.

Bild

Shit pomfritt! Då måste jag ju hämta hem ninjan från Karlstad, tack gud :Bugar . Det enda jag ville ha var ju ett par plusgrader och HAN ger oss 7!!!!!

Yihaaaaaaa från Capi-med-ear-to-ear-smile

Rammstein skrev:
Bara snön på vägarna är borta om 2 veckor så är det lugnt. För då har trafikpolisen förhoppningsvis skaffat ett eget körkort, och kan återlämna mitt :banana

Såg du varit av med det 3ggr ...Du ligger efter :tungan jag har varit av med det 5 ggr :kocko är man allt

MANGAN skrev:
Såg du varit av med det 3ggr ...Du ligger efter :tungan jag har varit av med det 5 ggr :kocko är man allt

Den skönaste hastighetsboten jag fått är 100km/h på 70 väg.....då har ändå lasern dragit av 3km/h :skrämd
Man ska ha tur ibland också :D

Rammstein skrev:
Duken brukar vara till bortskänkes vid jämna mellanrum :D
Senast förra helgen efter 35-40 minuters kickande :hihi
Haha jasså :D Ska peta bort din tändhatt i natt, så kan vi byta rakt av mot en minimoto om några dar då? :fyllisar

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...