snabbåka skrev:min förra pärla :kryckor :kryckor[/QUOTE]
Cabriolet? :hihi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
snabbåka skrev:min förra pärla :kryckor :kryckor[/QUOTE]
Cabriolet? :hihi
Självklart är det torrvikten som anges i specarna.Bingo skrev:Det där är uppgivna siffror. De skiljer sig från de verkliga. Fulltankad vägde förra generationens 600 ca 10 kg mindre än 1000.
Ja, det har jag också hört men frågan är hur stor skillnad verkligen är?PacMan skrev:Vad jag har läst mig till så är det främst den mindre roterande massan i 600-motorn som gör den lättare att svänga med.
Japp, det är 06xyx skrev:Är det de nya (K6) R600/R750 du jämför?
De som kan anses vara i samma "generation" som R1000K5?
Precis vad jag skulle vilja göra och har man tur nästa sommar kanske de dyker upp någon med en R600 på en bandag som inte vill något hellre än att låna ut hojen till migChris Ash skrev:Det är ju bara att prova en 1000 cc och sen jämföra med en 600 cc, skillnaden är rätt stor. Speciellt i snabba böjar märks det hur mycket trögare en 1000 kubikare är.
Snälla, du som har en 1000-kubikare, kan inte du ta din körklara hoj och ställa den med tom tank på en industrivåg och sedan meddela resultatet här. En sak kan jag lova, den kommer inte att väga 166 kg. Den enda intressanta vikten är halvtorr, allt annat är värdelöst vetande.sandstream skrev:R1000 = 166 Kg
Jao, så här skrev Benny om sin CBR600Teddy skrev:Snälla, du som har en 1000-kubikare, kan inte du ta din körklara hoj och ställa den med tom tank på en industrivåg och sedan meddela resultatet här. En sak kan jag lova, den kommer inte att väga 166 kg. Den enda intressanta vikten är halvtorr, allt annat är värdelöst vetande.
Bennybåge skrev:vägde min CBR 600RR -05, som ju skall väga 163 torr.. vägde den direkt jag
tog ur den ur låda, och då utan backspeglar påmonterade o nått annat
tjofräs har jag för mig... vägde då 184...
tuppjuck skrev:Cabriolet?![]()

|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!