Oran park 1988Bägge racen.
Andra heatet på Sugo samma år också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vem slog honom i första? Jag hade för mig att han var obesegrad i WSBK.Andra heatet på Sugo samma år också.
Det var en nyhet för mig.Oran park 1988Bägge racen.
Vem slog honom i första? Jag hade för mig att han var obesegrad i WSBK.
Det tog en stund att Googla fram den va.2793778Marco Lucchinelli!
Nja, jag chansade först. Vet att han var världsmästare med relativt få vinster (se annan tråd..) och att han körde Ducce i SBK. Så jag chansade först med ett frågetecken men blev otålig när jag inte fick någon respons. Det gick att google:a fram att han vann lopp där ocksåDet tog en stund att Googla fram den va.![]()
Biaggi, Davide Tardozzi, Peter Goddard, John Kocinski och Yuichi Takeda.Vilka är dom 5 som vunnit sina premiärrace i WSBK då?![]()
www.google.com är din vän?2794022Biaggi, Davide Tardozzi, Peter Goddard, John Kocinski och Yuichi Takeda.
Tardozzi vann det första WSBK-racet någonsin 1988 på Donington.
Nej, inte i det här fallet. Jag tror jag tog svaret från samma sida som gav Axxexs frågan, läste den häromdagen.www.google.com är din vän?![]()
Nej, inte i det här fallet. Jag tror jag tog svaret från samma sida som gav Axxexs frågan, läste den häromdagen.
Nej, jag kom inte ihåg förarna, bara vart jag läst det och det var faktiskt inte på Crash.net utan här: http://www.worldsbk.com/details.php?newsid=1507&lang=engRiktig kunskap alltså.
Jag kunde bara Koscinski och Biaggi så jag höll tyst, smart nog att tänka på Tardozzi var jag ju inte tex.
Lite off topic, men är det någon som vet vad som hände med den fd Superbike och 500 cc chauffören Scott Russel ?
Är han still going jättestrong eller lever han la dolce vita...?
Haha. Sjysst psykologi från Russel mot dig där.2796937Aj.. satan.... såg ut att göra riktigt ont.
När skedde detta?
Jag hade äran att tävla mot honom i slutet av 80:talet. Han var satan så snabb.
Fick även testa några varv på hans hoj i Laguna Seca... det sista han sa till mig innan jag åkte ut var: IF you crash... run like hell, I will kill you.
Kan lägga till att jag körde riktigt illa dom varven![]()
//
Benny
Aj.. satan.... såg ut att göra riktigt ont.
När skedde detta?
Jag hade äran att tävla mot honom i slutet av 80:talet. Han var satan så snabb.
Fick även testa några varv på hans hoj i Laguna Seca... det sista han sa till mig innan jag åkte ut var: IF you crash... run like hell, I will kill you.
Kan lägga till att jag körde riktigt illa dom varven![]()
//
Benny
Läs i "Vad har ni för racingerfarenhet-tråden".27969472001 på Daytona.
men du, vem fanken e du bakom nicket ?![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |