Pejo skrev:Fråga www.google.com ! Skriv in det här : "152.6 mph in km/h" och tryck på sök...
Jag har redan fått mitt svar!!!!
Och jag hatar google, Det ska va altavista!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pejo skrev:Fråga www.google.com ! Skriv in det här : "152.6 mph in km/h" och tryck på sök...
Mögel skrev:Jag har redan fått mitt svar!!!!
Och jag hatar google, Det ska va altavista!!!![]()
Pejo skrev:Ojdå ojdå. Även fast du fick svar så kanske andra läser...very well sykkelställ.
Silwer skrev:runt 230 i slutfart är vanligt med en litershoj vad jag förstår.
På 200m är många mindre hojar snabbare för att de starkare gathojarna kan ha svårt att komma iväg och det är för kort för att effekten ska ta ut sin rätt.
Jo iaf med medelföraren, allt beror på att en R1 sticker till väders redan på låga varv på ettan.H4 skrev:Jag har också hört att till exempel R6:an har bättre tid 0-100 än vad R1:an har, stämmer det?
Onekligen imponerande!andersbrink skrev:Ryan Schnitz i USA körde sin original (enbart sänkt och jettad med pipa) ZX600R på 9.75 någonting.
Som jag, tackPejo skrev:Ojdå ojdå. Även fast du fick svar så kanske andra läser...very well sykkelställ.
Silwer skrev:runt 230 i slutfart är vanligt med en litershoj vad jag förstår.
På 200m är många mindre hojar snabbare för att de starkare gathojarna kan ha svårt att komma iväg och det är för kort för att effekten ska ta ut sin rätt.
tja hur många ggr har man inte sett betydligt motorsvagare hojar vinna på 200m?ah17 skrev:Jag vill hävda att detta inte är så. Min egen erfarenhet av körningar på strippen och streetrace. Vittnar om motsatsen.
Därför får tex inte en 1100:a köra i 600cc-klassen på strippen....
Men det är klart föraren är ju avgörande.......
Silwer skrev:tja hur många ggr har man inte sett betydligt motorsvagare hojar vinna på 200m?
Jag menar inte i händerna på mästerförare utan på den normala föraren.
Jag har ju sett x antal streetrace om man säger så.
kör de däremot 400 meter då tar effekten ut sin rätt.
Öling skrev:När ämnet åndå diskuteras tänkte jag passa på att höra om någon har koll på vad det går att få till för 60-fötter med en standardbåge på normala däck. Vad är att betrakta som bra, okej, dåligt osv.
Öling skrev:När ämnet åndå diskuteras tänkte jag passa på att höra om någon har koll på vad det går att få till för 60-fötter med en standardbåge på normala däck. Vad är att betrakta som bra, okej, dåligt osv.
Öling skrev:När ämnet åndå diskuteras tänkte jag passa på att höra om någon har koll på vad det går att få till för 60-fötter med en standardbåge på normala däck. Vad är att betrakta som bra, okej, dåligt osv.
60-foten handlar mer om chassiet än motorn, på en bil är det bara att mosa fullt på ettan om banan är preppad, vilket ju inte riktigt funkar med hoj. Däremot när man kommit ut en bit rycker hojen iväg skulle jag tro...StephanD skrev:60 fötterna borde i mitt tycke bli jäkligt bra med alla hojar, det är ju ganska lite massa att flytta på.
Finns väl inte en gatreggad bil som hänger med 60foten och intervallen 0-100,
då bilar spöar hojar så är det efter 200m och i högre farter.
tider får någon annan fylla i .
StephanD skrev:60 fötterna borde i mitt tycke bli jäkligt bra med alla hojar, det är ju ganska lite massa att flytta på.
Finns väl inte en gatreggad bil som hänger med 60foten och intervallen 0-100,
då bilar spöar hojar så är det efter 200m och i högre farter.
tider får någon annan fylla i .
J.J skrev:60-foten handlar mer om chassiet än motorn, på en bil är det bara att mosa fullt på ettan om banan är preppad, vilket ju inte riktigt funkar med hoj. Däremot när man kommit ut en bit rycker hojen iväg skulle jag tro...
Min bästa 60fot med bil är 2,1 med rvd så det stämmer nog ganska braÖling skrev:Nej bilar (bakhjulsdrivna) på gatdäck gör inte de tiderna, under två sek på vanliga däck är väl att betrakta som en supertid skulle jag tippa på. Med 4wd och hyfsat med mos är man väl kanske nere kring 1,7 i bästa fall. Ska man åka fortare vill det nog till ett gäng duktigt klistriga påsar.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |