Joe Schmoe
Ny medlem
Vad du än gör säg inget om att tejpa fast henne vid en lyktstolpe!!!
(Konstigt att ingen nämnde det tidigare).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Joe Schmoe skrev:2508064Vad du än gör säg inget om att tejpa fast henne vid en lyktstolpe!!!
Kawakex skrev:2507158hej!
Det krävs inte så mycket pengar bara man gör något med en rejäl tanke bakom, där man visar henne uppmärksamhet.
MVH
Biturbo skrev:2507214:corn
Raka pungen och doppa den i varmt vax.. Det blir lite som ett kinderägg..

Zee skrev:
Nu har jag inte läst hela tråden, men..
..har du provat borra?
Colinabo skrev:2507211Det är ju alltid svårt att tipsa om saker när man inte känner personerna ifråga och vet vad de uppskattar. Men om jag hade varit i din situation, haft begränsad ekonomi och om det hade gällt min tjej så hade jag nog gjort följande:
Först gått ut och avnjutit en god middag. Inte på någon flott lyxig restaurang utan på en liten mysig romantisk restaurang inte alltför långt hemifrån, så att det är smidigt att ta sig dit och hem. Suttit där i kandelaberns sken och njutit av middagen, drunknat i hennes ögon och berättat för henne hur mycket jag älskar henne. I samband med det så kanske att jag gett henne ett litet smycke, som du var inne på (Pilgrim skulle det nog bli för min del). Berätta gärna för personalen när du bokar bord vad ni firar så kanske att de fixar nån liten överraskning eller gör nåt extra mysigt arrangemang.
När middagen sedan är avklarad i lugn och ro utan stress så tar vi oss hemåt. Väl hemma så tappar jag upp ett skumbad till henne, tänder några ljus i badrummet och när hon glidit ner i badkaret så serverar jag henne någon god drink som jag vet att hon tycker om. Medan hon ligger där och slappnar av så lägger jag ut en stor madrass (eller två) på golvet i vardagsrummet och täcker dem med vita lakan. Sedan fyller jag rummet med levande ljus, värmeljus kan man köpa billigt i storpack och placera ut i hela rummet. En kandelaber eller några "vanliga" stearinljus och en vacker bukett rosor i närheten av madrasserna ger lite extra stämning. Alternativt kan man köpa lite billigare rosor och strö ut rosenblad över bädden och slutligen tänder jag en "exotisk" rökelse som får ge rummet en svag spännande doft. Kanske oxå en låååååååång cdskiva med "soft" musik som kan snurra om och om igen, men i så fall väldigt svagt i bakgrunden.
När allt är klart går jag in i badrummet med morgonrocken till tjejen och hon får kliva upp och följa med in i vardagsrummet. Hon får lägga sig på madrassen och jag tar fram olja (inte motorolja!) och ger henne en lång, mjuk och sensuell helkroppsmassage. Sedan gör värmen, ljusen, doften och atmosfären att det ena ger det andra och sedan så.......*fågelkvitter*......
Zee skrev:2510006Like the power drill?![]()

Colinabo skrev:2511077Tror nog mer att han syftade på Stanley (Stan) Laurel, "Halvan" du vet![]()
Joe Schmoe skrev:2508064Vad du än gör säg inget om att tejpa fast henne vid en lyktstolpe!!!
Zee skrev:2511958Har du inte sett filmen Ford Fairlane?

StephanD skrev:2512023Det finns filmer som man bara måste ha i hyllan, detta är en sådan, har du inte sett den, se den genast.
Bra i utbildningsyfte för oss killar![]()
Kapten Blåskägg skrev:2512071Ungefär som "Jan Organ rensar stan"![]()
StephanD skrev:2512128James Fjong![]()
StephanD skrev:2512128James Fjong![]()

Starstriker skrev:2512049Hörrö, den där grabben har faktiskt lyckats fånga en brutta.Vet inte om han använde flug-tejp eller nåt, men brutta har han iaf! Mot alla odds!
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |