4 år med tjejen tips...

• Thread starter Thread starter Pips
  • Start date Start date
Kawakex skrev:
2507158 hej!
Det krävs inte så mycket pengar bara man gör något med en rejäl tanke bakom, där man visar henne uppmärksamhet.
MVH

ojdå.... Jag brukar göra tvärtom, när fantasin sviker köper jag nåt dyyrt.

Ge henne en rejäl fläskläpp om du inte redan har gjort det!?

Så hon lär sig veta hut:tummenupp

Colinabo skrev:
2507211 Det är ju alltid svårt att tipsa om saker när man inte känner personerna ifråga och vet vad de uppskattar. Men om jag hade varit i din situation, haft begränsad ekonomi och om det hade gällt min tjej så hade jag nog gjort följande:

Först gått ut och avnjutit en god middag. Inte på någon flott lyxig restaurang utan på en liten mysig romantisk restaurang inte alltför långt hemifrån, så att det är smidigt att ta sig dit och hem. Suttit där i kandelaberns sken och njutit av middagen, drunknat i hennes ögon och berättat för henne hur mycket jag älskar henne. I samband med det så kanske att jag gett henne ett litet smycke, som du var inne på (Pilgrim skulle det nog bli för min del). Berätta gärna för personalen när du bokar bord vad ni firar så kanske att de fixar nån liten överraskning eller gör nåt extra mysigt arrangemang.

När middagen sedan är avklarad i lugn och ro utan stress så tar vi oss hemåt. Väl hemma så tappar jag upp ett skumbad till henne, tänder några ljus i badrummet och när hon glidit ner i badkaret så serverar jag henne någon god drink som jag vet att hon tycker om. Medan hon ligger där och slappnar av så lägger jag ut en stor madrass (eller två) på golvet i vardagsrummet och täcker dem med vita lakan. Sedan fyller jag rummet med levande ljus, värmeljus kan man köpa billigt i storpack och placera ut i hela rummet. En kandelaber eller några "vanliga" stearinljus och en vacker bukett rosor i närheten av madrasserna ger lite extra stämning. Alternativt kan man köpa lite billigare rosor och strö ut rosenblad över bädden och slutligen tänder jag en "exotisk" rökelse som får ge rummet en svag spännande doft. Kanske oxå en låååååååång cdskiva med "soft" musik som kan snurra om och om igen, men i så fall väldigt svagt i bakgrunden.

När allt är klart går jag in i badrummet med morgonrocken till tjejen och hon får kliva upp och följa med in i vardagsrummet. Hon får lägga sig på madrassen och jag tar fram olja (inte motorolja!) och ger henne en lång, mjuk och sensuell helkroppsmassage. Sedan gör värmen, ljusen, doften och atmosfären att det ena ger det andra och sedan så.......*fågelkvitter*......

Så jäkla mycket jobb bara för att få knulla.

Slå en rosett runt Stanley och Kliv in i sovrummet med honom i givakt.:D

Colinabo skrev:
2511077 Tror nog mer att han syftade på Stanley (Stan) Laurel, "Halvan" du vet :hihi

Har du inte sett filmen Ford Fairlane?

Joe Schmoe skrev:
2508064 Vad du än gör säg inget om att tejpa fast henne vid en lyktstolpe!!!
(Konstigt att ingen nämnde det tidigare).

Märke det för ett tag sen... Skulle röva bort en tjej till en möhippa,
för jag såg tydligen riktigt Bad Boy:ig ut då...
Slet in henne i bilen, på med ögonbindel och körde till slussen, satte fast henne runt en lykstolpe med handbojor och sa "hoppas det inte händer dig något", drog en 25 meters laktrits med V8:an och ändå kunde jag höra henne
skrika hot och såna där ord som fått min mor att tvätta min mun med tvål.. :D

För att inte gå helt OT så:
Om 3k inte är för mycket pengar så kan jag rekommendera t.ex. Trosa Stadshotell... Kärleksweekend med frukost, lunch och middag, champagne, choklad you name it på rummet efter middagen... och ruskigt mysig miljö...
Samt massage på tusen och en sätt, utom de olagliga, vad jag vet..
De flesta hotellen har liknande små paket för ung. samma pengar...

Zee skrev:
2511958 Har du inte sett filmen Ford Fairlane?

Det finns filmer som man bara måste ha i hyllan, detta är en sådan, har du inte sett den, se den genast.

Bra i utbildningsyfte för oss killar:banana

Joe Schmoe skrev:
2508064 Vad du än gör säg inget om att tejpa fast henne vid en lyktstolpe!!!
(Konstigt att ingen nämnde det tidigare).

Hörrö, den där grabben har faktiskt lyckats fånga en brutta.Vet inte om han använde flug-tejp eller nåt, men brutta har han iaf! Mot alla odds!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg