3st tjyvar gripna i Sundbyberg

• Thread starter Thread starter OC
  • Start date Start date
Jag tycker dessa är mer än bara misstänkta iaf.... :näsblod
Är det mitt fel om han snubblar och slår i hakan mot trappen innan polisen kommer?!
Tycker inte att det är mer än rätt i detta läget....!
Men moraltanterna kan ju fortsätta klaga... jag skulle inte tvekat om det var jag då jag värderar just min hoj högt och rör nån tjuv den så kommer han inte röra den igen... Litar inte på polisen eller rättsväsendet i detta land för 5 öre!!!

Nej, det är inte många som är lika häftiga som jag är!!! :arsele

Tänk dig svinga lite rörtång, pipa upp och kränga på sig nya kläder, polisen kommer och tjoar nedanför fönstret, så kilar man ner och blir bestört av att hojen var påväg bort och skrattsjuk åt de blodiga tjiivarna som ligger på marken och gråter.

Helt perfekt!

Är det mitt fel om han snubblar och slår i hakan mot trappen innan polisen kommer?!
Polisen är väldigt intresserad av hur ev. skråmer etc. har uppkommet på den misstänkte.
"jag tappad han när jag la han ner, jag låvar"
(se till att du inte har en fru med dig ut så står bakom ryggen på dig och förklarar hur ilsken du är/var:gnissla )

Jaja, dom var ju åt åtminstone snabba, 8min för 6 poliser, med hund.

Ja det är många som snackar men få som agerar (läs: nitar dem ordentligt) och det är ju av högst förklarliga skäl. Rädslan av att bli ihjälslagen i efterhand själv eller bli åtalad för grov misshandel är kanske möjliga orsaker. Då är det bättre att vänta ut dem och vagga in dem i falsk trygghet för att efter en tid hämnas.

Det man borde göra är att hänga ut dem offentligt med namn, bild, persnr, adress etc så att de får den behandling i form av förföljelse, trakasserier, misshandel etc. som de väl förtjänat.
Detta sköts givetvis inte på sporthoj.com utan lämpligen flashbakc.

Jag arbetar i sumpan och åker ofta förbi där din båge stod parkerad, även om det rör sig en del folk i området så måste jag saga att den står lite väl synligt. Tillfället gör tjuven säger man väl...

men som redan sagts, skönt att du fick ha den kvar denna gång:)

Det var som tusan. Att dom agerar såpass centralt i Sumpan, har ju två hojjar här själv.

Bra jobbat dock - mer sånt här!

Ja det är många som snackar men få som agerar (läs: nitar dem ordentligt) och det är ju av högst förklarliga skäl. Rädslan av att bli ihjälslagen i efterhand själv eller bli åtalad för grov misshandel är kanske möjliga orsaker.

Detta är ju det sjukaste. Man kan tänka sig att slå någon sönder och samman men avskräckes av rädsla för att sitta i finkan? Helt stört.

Till TS: Bra gjort!

I US så blev det tydligen inga extra frågor :D

Så jävla bra!!!!

Polisen är väldigt intresserad av hur ev. skråmer etc. har uppkommet på den misstänkte.
"jag tappad han när jag la han ner, jag låvar"
(se till att du inte har en fru med dig ut så står bakom ryggen på dig och förklarar hur ilsken du är/var:gnissla )

Jaja, dom var ju åt åtminstone snabba, 8min för 6 poliser, med hund.

"Det vet jag absolut inget om.... Jag var ju själv här...."
8 min var väldigt snabbt... När jag skulle tipsa polisen om pågående brott (inte så allvarligt för att ringa 112) ringde jag 114 14 och fick sitta i telefonkö i 18 minuter.....

Last edited:
[/B]

Detta är ju det sjukaste. Man kan tänka sig att slå någon sönder och samman men avskräckes av rädsla för att sitta i finkan? Helt stört.

Till TS: Bra gjort!

Ja det är din åsikt. Men de få gånger jag råkat i trubbel så har jag faktiskt besparat min motpart ett stort kok stryk/en grov misshandel genom att tänka på mig själv och min familj. Det är helt enkelt inte värt att skaka galler, bli av med jobb, bli ansedd att vara kriminell och med allt det innebär.
Men jag står fast vid min åsikt även om den inte är rumsren, de ska ha ordentligt med stryk. :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman