3st tjyvar gripna i Sundbyberg

• Thread starter Thread starter OC
  • Start date Start date
Lyckades de plocka både skåpbilen och BMWn?

Japp båda två :)

Fan vad underbart! :Bugar :yoparty

Hoppas de åker dit för allt också!

Är det du som har den svarta hojjen på sturegatans slut? Min flickvän bor i sumpan så jag åker förbi sturegatan 4-5 ggr i veckan och brukar se en svart båge stå vid trädet.

Ja det borde vara min du menar :) nu blir det gotland några dagar får se vad man kan hitta där :D

Last edited:
Underbart!!

Hoppas att detta leder till att några personer får tillbaka sina älsklingar!

Japp båda två :)

Ja det borde vara min du menar :) nu blir det gotland några dagar får se vad man kan hitta där :D

Brukar alltid tänka när jag kör förbi (fan vad mycket bättre än porr det är att se en snygg hoj!! :tuttar)

Fan vad surt det hade varit om den blivit stulen precis dagarna innan du ska till gotland :gnissla

Se till att ligga på snuten så de inte lägger ner skiten(de har en förmåga att ofta göra det även fast man tycker att det finns mycket bevis)

Hare gött på gotland!

Det här lär ju vara om inte dom så iaf några av dom som har härjat på norra sidan, hoppas dom hittar något mer om dom gör husrannsakan med mera.

Edit:

Har du regnr på någon av bilarna, jag är intresserad för jag vet nämligen om en intressant silverfärgad bmw ute hos mig....

Last edited:
NU blev man varm i hjärtat!

Perfekt morgonläsning. Bara de nu hittar tillräckligt för att sy in dem, så vi kan använda skattepengarna till att ge dem mat å husrum i något år.

Härlig start på morgonen att få läsa att man har tagit ett par tjyvar istället för att se att yterliggare en hoja har försvunnit .

Toppen! Enda gången jag tycker rökning är bra men fy vad bra jobbat!

Kungligt! bra jobbat, även om jag önskar att det hade kunnat lösas utan polisiär inblandning:-)
//Micke

Mycket bra jobbat :tummenupp

Men jag blir inte förvånad om dom snart är släppta i brist på bevis, hittat stöldgods kan inte bevisas vara ditlagt av dom själva etc... :mad:

Ja, alla detaljer om de här asen bör publiceras så man kan åka och misshandla nån av dem om man råkar ha tråkigt en tisdagkväll.

Är det bara jag som undra varför han ringde polisen och inte en massa vänner?! hade vart kul att lära dom en läxa den hårda vägen innan polisen tar dom....
Men hur som helst var det ju bra att asen åkte fast!!!!:yoparty:yoparty:yoparty

Skulle röka och tittade ut genom fönstret och ser skåpbilen bredvid min hoj, klär på mig och går ner för att visa vad som händer när man försöker sno någons ögonsten och ringer polisen samtidigt. När jag kommer ner så åker skåpbilen men bmw´n står kvar, går in igen och hoppas på att dom kommer tillbaka och visst gjorde dom det lagom tills polisen dök upp :D

Är nog enda gången jag gillar rökare :D
:klappar
Grymt bra.

Skriver in en Guld-stjärna i boken åt dig.

Dal-Mausen

Är det bara jag som undra varför han ringde polisen och inte en massa vänner?! hade vart kul att lära dom en läxa den hårda vägen innan polisen tar dom....
Men hur som helst var det ju bra att asen åkte fast!!!!:yoparty:yoparty:yoparty

Ja, varför tar inte alla alltid lagen i egna händer och bankar upp alla misstänkta på egen hand?

Antaligen är vi inte lika häftiga som du... :yoparty

:rolleyes:

Hojar parkerade utomhus nattetid lär ju kosta försäkringsbolagen mer än skenförsäkrare och försäkringsbedrägerier ihop.

Snor man en HD värd 200" så kan man bygga om ramen en smula och SFRO regga den. Så är den värd lika mycket igen.

En bil blir aldrig värd mer än en bråkdel av värdet, stulen.

Snor man en sporthoj kan man köpa en ram med papper för några tusen och samma visa igen.

Sjukt att motornummer inte längre registreras:va

Sorry TS, inte dig jag gnäller på alls, flyt du hade. Grattis!

Ja, varför tar inte alla alltid lagen i egna händer och bankar upp alla misstänkta på egen hand?

Antaligen är vi inte lika häftiga som du... :yoparty

:rolleyes:

Jag tycker dessa är mer än bara misstänkta iaf.... :näsblod
Är det mitt fel om han snubblar och slår i hakan mot trappen innan polisen kommer?!
Tycker inte att det är mer än rätt i detta läget....!
Men moraltanterna kan ju fortsätta klaga... jag skulle inte tvekat om det var jag då jag värderar just min hoj högt och rör nån tjuv den så kommer han inte röra den igen... Litar inte på polisen eller rättsväsendet i detta land för 5 öre!!!

Nej, det är inte många som är lika häftiga som jag är!!! :arsele

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...