Kör en "Dexter" på dom!! Upp med svinen på bordet, plasta in rummet och sätt upp tavlor med bilder på alla hojar dom stulit genom tiderna så att det är det sista dom ser innan man !%/¤#¤!"#//%¤#!"¤!#"% upp dom ordentligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker dessa är mer än bara misstänkta iaf....
Är det mitt fel om han snubblar och slår i hakan mot trappen innan polisen kommer?!
Tycker inte att det är mer än rätt i detta läget....!
Men moraltanterna kan ju fortsätta klaga... jag skulle inte tvekat om det var jag då jag värderar just min hoj högt och rör nån tjuv den så kommer han inte röra den igen... Litar inte på polisen eller rättsväsendet i detta land för 5 öre!!!
Nej, det är inte många som är lika häftiga som jag är!!!![]()
Menar du hells angels style, ta saken i egna händer?Kungligt! bra jobbat, även om jag önskar att det hade kunnat lösas utan polisiär inblandning
//Micke
Menar du hells angels style, ta saken i egna händer?
Menar du hells angels style, ta saken i egna händer?

Polisen är väldigt intresserad av hur ev. skråmer etc. har uppkommet på den misstänkte.Är det mitt fel om han snubblar och slår i hakan mot trappen innan polisen kommer?!
)Ja det är många som snackar men få som agerar (läs: nitar dem ordentligt) och det är ju av högst förklarliga skäl. Rädslan av att bli ihjälslagen i efterhand själv eller bli åtalad för grov misshandel är kanske möjliga orsaker.
Varför?[/B]
Detta är ju det sjukaste. Man kan tänka sig att slå någon sönder och samman men avskräckes av rädsla för att sitta i finkan? Helt stört.
I US så blev det tydligen inga extra frågor![]()

I US så blev det tydligen inga extra frågor![]()
Polisen är väldigt intresserad av hur ev. skråmer etc. har uppkommet på den misstänkte.
"jag tappad han när jag la han ner, jag låvar"
(se till att du inte har en fru med dig ut så står bakom ryggen på dig och förklarar hur ilsken du är/var)
Jaja, dom var ju åt åtminstone snabba, 8min för 6 poliser, med hund.
[/B]
Detta är ju det sjukaste. Man kan tänka sig att slå någon sönder och samman men avskräckes av rädsla för att sitta i finkan? Helt stört.
Till TS: Bra gjort!
I US så blev det tydligen inga extra frågor![]()
Finns det inga såna trottoarkanter i sverige?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |