Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DennisLundström skrev:tittade på en begagnad R1:a som gått 3300 mil. Ska man passa sig eller skall man slå till? Hur långt kör man innan det kan uppstå problem?

Sälj din till mig då! ska vi säga 1000kr? snabb affär!Hagster skrev:En hoj är tokslut efter 1000 mil. Full servicebok eller ej. Bara att skrota.

CayLe skrev:Jag tycker att det är lite småskumt det här med miltalet på hojar, få hojar har rullat mer än 5000mil i annonser, oavsett om det är årets modell eller en ifrån början av -80. Undrar hur pass utbrett det är med mätarskruvning, egentligen?

fazerfun skrev:precis som brink säger: ett välvårdat yttre brukar i de allra flesta fall innebära att det inre också skötts. Köper hellre en välskött hoj med 3000 mil på mätaren än något posörplågat, tjejkört ex som gått "bara" 500. 500 mil är låååångt för en motor som systematiskt misshandlas.
marandy skrev:Vad finns det som säger att den är plågad bara för att den är tjejkörd?![]()
Hehemarandy skrev:Vad finns det som säger att den är plågad bara för att den är tjejkörd?![]()
Lucius skrev:Servad? Borde inte vara ngt problem, allt kan hända även om den är ny!
Miltalet låter inte konstigt i mina öron om den har några år på nacken, jag är därimot jäkla misstänksam på alla 00r som rullat "1000" mil...
EDIT: Min har rullat ca 1200 mil och jag tog ut den för 1 år sedan!
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |