3 räcers i en Transvestit

stavgren skrev:
Är du fortfarande törstig efter Hjärup Chrille kan du ta svängen förbi Furtan o byta växellåda på trafficen :fyllisar
Ja ja ja... Se till o lura ner han till Skåne. Ja, Ja, Ja :fyllisar

Ford Motor Company måste sprida någon sorts drog i det kommunala dricksvattnet, som gör att man fortfarande vill ha en Ford efter att allting rasat åtta gånger om. Som tur är är vissa immuna mot denna fruktansvärda drog.

GSXR1100R skrev:
Jag måste filma detta evenemang, har vi tur så är det kallt och regning oxå, kvällsmek utomhus är Räcing :tummenupp

Däm rajt. Fräckaste kamremsbytet jag har gjort var på en parkering i Lierbyn utanfö Drammen(kamrem heter registerrem på norsk da).

Duggregn, helgdag och en heldag rallycross missad pga kamremmen. Men det gick!

Nr:18 skrev:
55 mil till alla dom andra banorna! :kocko

Hon e min stora lööv fan!!
Aj känt hjälp it!
She känt hjälp it too.....either!

ronnyragge.jpg

Och JA jag har haft en riktigt Fårrd

Chrille skrev:
Hon e min stora lööv fan!!
Aj känt hjälp it!
She känt hjälp it too.....either!

ronnyragge.jpg

Och JA jag har haft en riktigt Fårrd
Jäla skiiit asså, pöket bor i skooogen fan, vi tar Fårrden ner till tjorren å tjackar 2 raggarballar med svängdörr

stavgren skrev:
Gôtt!
Fixat med jobb o boende?

Boende klart -trea på Agneteberg tills vidare. Jobbdiskussioner pågår för fullt sen igår efter ett rätt deprimerande stiltje. Blir nog Karlstad ....

Nu är vi bestyckade Jorpes, Grannys Haynes, värmepistol, avdragare, verktzeüg unt fil Däniche Klass 1 bier :fyllisar

GSXR1100R skrev:
Nu är vi bestyckade Jorpes, Grannys Haynes, värmepistol, avdragare, verktzeüg unt fil Däniche Klass 1 bier :fyllisar

Komplettera med två mindre bräckjärn(kan gå med däcksjärn) och en tändningslampa.

bräckjärnen för att om den nedre remskivan inte krånglar så är detta överlägset bästa sättet att få loss den på. Avdragare är inte kul att hänga dit...

Tändningslampa för att ställa tändning på "motoröra" inte är lätt och det skadar inte med lite kärlek på bilfan.

Chrille skrev:
Komplettera med två mindre bräckjärn(kan gå med däcksjärn) och en tändningslampa.

bräckjärnen för att om den nedre remskivan inte krånglar så är detta överlägset bästa sättet att få loss den på. Avdragare är inte kul att hänga dit...

Tändningslampa för att ställa tändning på "motoröra" inte är lätt och det skadar inte med lite kärlek på bilfan.
Däckjärnen är laddade, nu väntar jag bara på att datanörden Jorpes ska dyka upp så vi kan börja mecket, kanske filmas det en Bosse Bildoktorn parodi :D

GSXR1100R skrev:
Däckjärnen är laddade, nu väntar jag bara på att datanörden Jorpes ska dyka upp så vi kan börja mecket, kanske filmas det en Bosse Bildoktorn parodi :D

Ringt Bosse, han kommer

Bifogat

• bosse.jpg
    bosse.jpg
    4.5 KB · Visningar: 57
GSXR1100R skrev:
Jäla skiiit asså, pöket bor i skooogen fan, vi tar Fårrden ner till tjorren å tjackar 2 raggarballar med svängdörr

I Stockholm köper du en "Tumba med majje, tur och retur. Fimpa trägårn´". Vet du vad det är?

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026