hejsan funderar starkt på en 660 ktm nu när det är ett halv år kvar tills man är 18 typ och ifall pengarna räcker till... Är det sant att dem har 24 kw orginal så det är bara till att köra upp till upp körningen och klara skitet? :kocko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Slipbert skrev:hejsan funderar starkt på en 660 ktm nu när det är ett halv år kvar tills man är 18 typ och ifall pengarna räcker till... Är det sant att dem har 24 kw orginal så det är bara till att köra upp till upp körningen och klara skitet? :kocko
KTM_Driver skrev:Dom kommer strypta org för att få säljas här i sverige, och det jusst för att få köra dom på mellankortet, men strypningen tas bort av firman man köper den![]()
![]()
![]()
Mögel skrev:En 660 kan ju inte ha 24kw orginal???? Det låter väldigt konstigt tycker ja...![]()
Rasorblade skrev:jäpp sant!
Men köper man en 660 så ingår "avstrypningssatsen" i priset!![]()
![]()
Slipbert skrev:står det i reg pappret asså man ska ju visa upp pappret för snubben på trafik skolan räcker det inte med att det står 24 där så borde ju han godkänna de? Har tänkt köra helt ostrypt sen ändå så de är ju ändå samma brott menar jag ? eller?![]()
Slipbert skrev:jevla massa extra pengar och extra jobb men man måste ju göra de. Är lite orolig för massa sånna coc dokomentjag och papper går inte precis ihop
![]()
![]()
nej,jag menar att inte köpa nån som man kör livet ur sej.Mögel skrev:Va.. Vem? Jag? står jag i vägen?![]()
![]()
tja.. inte mer konstigt än att det är 12 kw i en original 525 excMögel skrev:En 660 kan ju inte ha 24kw orginal???? Det låter väldigt konstigt tycker ja...![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |