25kW (ingen tråd för moraltanter)

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Varning detta är en tråd av mig som antagligen kommer överfyllas med moralsnack av moraltanterna :Rockbanan

finns det nån webshop med 25kW strypningar finns det till litershojjar typ gsx-r å r1.

antar att lokala mc-handlare tar yber priser på sånt så gärna nån billig sida önskas.

MostWanted_NKPG skrev:
Varning detta är en tråd av mig som antagligen kommer överfyllas med moralsnack av moraltanterna :Rockbanan

finns det nån webshop med 25kW strypningar finns det till litershojjar typ gsx-r å r1.

antar att lokala mc-handlare tar yber priser på sånt så gärna nån billig sida önskas.

är nog bättre att vänta två år till...

edit: kanskje en dum fråga, men men..
kommer du köra med 25kw hvis du hittar strypningar?

Jag är ingen moraltant, bara undrar...

Last edited:
Har oxå tänkt regga om min... Försäkringar!!! Sen bort med skiten...

Kanske inte funkar så eller?

Vit Blade skrev:

För det första så är du snål och för det andra så är det väl allmänt känt att försäkringsbolagen försäkrar på originaleffekten

Vit Blade skrev:

Nopp, funkar inte så! (iaf dom stora bolagen försäkrar enligt original effekten, inte det som står i reggbeviset!)

EDIT: inte på allt dock! Min KTM har 7kw enligt reggbevis och enligt allt man kan hitta hos KTM. Men inte fan är det 7kw...

MostWanted_NKPG skrev:

kna gå illa om man krockar och de inter hitta strypningen....men man kan klara sig om man spelar RIKTIGT dum och säger att man inte fattade att hojen inte var strypt, utan man trodde att det var 25kw i motorn

Bee skrev:
kna gå illa om man krockar och de inter hitta strypningen....men man kan klara sig om man spelar RIKTIGT dum och säger att man inte fattade att hojen inte var strypt, utan man trodde att det var 25kw i motorn
Hur vet du de? Har du prövat själv?

HanneZ skrev:
Hur vet du de? Har du prövat själv?

Nääääääääääääjjjjjjj!!!!!

Jag har fått för mig av någon att det ska funka, eller så får man kravla sig ur diket, hemoch hämta strypningen innan ambulansen hinner komma.

Bee skrev:
Nääääääääääääjjjjjjj!!!!!

Jag har fått för mig av någon att det ska funka, eller så får man kravla sig ur diket, hemoch hämta strypningen innan ambulansen hinner komma.
Det är oftast de sista man tänker på när man ligger där...

hjälper inte om man har mellankort dom försäkrar på orginaleffekten ändå

honkiie skrev:
För det första så är du snål och för det andra så är det väl allmänt känt att försäkringsbolagen försäkrar på originaleffekten
det stämmer ej tyvärr min är försäkrad på länsförsäkringar på 25kw 1300kr helår :yoparty :yoparty

Alla bolag jag pratade med brydde sig inte ett dyft om strypningar, det var originaleffekten som gällde. :va

Lämnade förresten in GSX:en på Hoj-MC i Linköping, kostade 1950:- alltsomallt att få henne strypt till 25 kW. Tyckte jag inte var så farligt. :)

Dom bryr sig inte om effekten om du har ett tungt kort, har du däremot ett mellankort så får du försäkra en strypt MC med bättre premie.

Båda mina hojar e strypta på pappret,båda bolagen går på den strypta effekten!

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2