25kW (ingen tråd för moraltanter)

MostWanted_NKPG skrev:
Varning detta är en tråd av mig som antagligen kommer överfyllas med moralsnack av moraltanterna :Rockbanan

finns det nån webshop med 25kW strypningar finns det till litershojjar typ gsx-r å r1.

antar att lokala mc-handlare tar yber priser på sånt så gärna nån billig sida önskas.

För att återgå till tråden, prova med att växa upp eller nåt. Lev så länge att du är värd att bli betraktad som försäkringsbolagens guldkalv. Då får du även en mänsklig premie. Vad är problemet, egentligen?

mvh

X-Expert skrev:
För att återgå till tråden, prova med att växa upp eller nåt. Lev så länge att du är värd att bli betraktad som försäkringsbolagens guldkalv. Då får du även en mänsklig premie. Vad är problemet, egentligen?

mvh
Nu kom jag på det... Pucko heter det, detta är synonymt med moppefuckos som vill köra nya tusenkubikare med 25kw, detta mest för att kunna posörglassa vid korvkiosken om nu pappa vill betala kalset.

Väx upp som sagt och kom in i matchen när du är redo :tummenupp

hocke skrev:
Dom bryr sig inte om effekten om du har ett tungt kort, har du däremot ett mellankort så får du försäkra en strypt MC med bättre premie.

inte sportmotorcyklarna. De försäkras alla på fulleffekt!

GSXR1100R skrev:
Nu kom jag på det... Pucko heter det, detta är synonymt med moppefuckos som vill köra nya tusenkubikare med 25kw, detta mest för att kunna posörglassa vid korvkiosken om nu pappa vill betala kalset.

Väx upp som sagt och kom in i matchen när du är redo :tummenupp

Så om man köper en hoj å den e strypt då lämnar man in den å ta väckstrypningarna så man får högre premie :confused:

GSXR1100R skrev:
Ja och på något vis så anknyter det till trådar såsom kan jag strypa en R1-04 till 25 kw.

Ååh..nej...jag kan inte låta bli!
fucko1.jpg

Ja...jag är PS-fucko...erkänner direkt....puss.. :hihi

Last edited:
Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back