250 Sp

Mavve skrev:
Nej det har jag inte skrivit. Jag har skrivit att jag ska ställa upp i 250SP. Inte mer.
Dra inga korkade slutsatser.

Vad jag minns har du skrivit både ett och annat om din 400 som kan föranleda misstankar om att den inte är standard. Med tanke på att du dessutom skriver allehanda inlägg om hur man trycker in en chevy bigblock i en Ciao så tycker jag inte att slutsatsen är korkad.

Chris Ash skrev:
Vad jag minns har du skrivit både ett och annat om din 400 som kan föranleda misstankar om att den inte är standard. Med tanke på att du dessutom skriver allehanda inlägg om hur man trycker in en chevy bigblock i en Ciao så tycker jag inte att slutsatsen är korkad.

Mjukvarufel, som sagt var.

Mavve skrev:
Jag vet, men jobb kom emellan. Det ska det aldrig mer göra :D
Siktar på det detta året kanske.

Sälj dina gamla skräphojar och köp en oreggad Aprilia 250SP, det skulle uppskattas av många, bara fördelar juh.

1. Du slipper betala dyra försäkringspremier
2. Vi slipper dig i trafiken
3. Alla får se din framfart på Roadracingbanorna

Vad väntar du på :7peta

GSXR1100R skrev:
Sälj dina gamla skräphojar och köp en oreggad Aprilia 250SP, det skulle uppskattas av många, bara fördelar juh.

Håller med fullständigt!!!
sagt det förut säger det igen, du förlorar bara pengar som du aldrig får igen :arsele

skaffa nu 2st RS250's istället så startar vi Team Klottersmurf(åsa svek ju :rolleyes:)

:banana

GSXR1100R skrev:

1. Jag betalar inte ändå
2. Jag kör bättre än merparten här så sånt bull slipper jag gärna
3. Det kan ni i alla fall. Jag tänker inte satsa på nån vidare karriär inom RR men bankörning blir det.

Jag väntar på att nån ska svara på mina arbetsansökningar.....

Frågan är ju bara hur en person som inte har råd att gå till tandläkaren ska finansiera en RR-satsning :va

Mavve skrev:
3. Det kan ni i alla fall. Jag tänker inte satsa på nån vidare karriär inom RR men bankörning blir det.
Jaja... vi behöver inte tävla men lite seriös träning och kanske nån tävling på knudan kan väl va kul! ...mavve gör nu som jag säger ;)

p.s. vet att du kör bra, känner mig nästan säker bak på! (bra betyg)

kajlyl skrev:
Jaja... vi behöver inte tävla men lite seriös träning och kanske nån tävling på knudan kan väl va kul! ...mavve gör nu som jag säger ;)

p.s. vet att du kör bra, känner mig nästan säker bak på! (bra betyg)

Klotknatten har talat, det är klart att Mavve ska köra RR, dålig ekonomi finns inte, bara att sälja dom fulkittade Kaworna till högstbjudande :tummenupp

kajlyl skrev:
Jaja... vi behöver inte tävla men lite seriös träning och kanske nån tävling på knudan kan väl va kul!

Det är precis det som e tanken.

GSXR1100R skrev:
Klotknatten har talat, det är klart att Mavve ska köra RR, dålig ekonomi finns inte, bara att sälja dom fulkittade Kaworna till högstbjudande :tummenupp

Aldrig.

Har många år kvar att gasa så jag kan köpa en fjärde och femte hoj om jag känner för att tävla.

se på dig själv - du måste ju vara kvadraten av min ålder o rejsar för fullt. Sånt räcker för mig. Oavsett om man vinner varenda tävling i sverige blir det ju inga stora pengar av det precis...

Mavve skrev:
Aldrig.

Har många år kvar att gasa så jag kan köpa en fjärde och femte hoj om jag känner för att tävla.

se på dig själv - du måste ju vara kvadraten av min ålder o rejsar för fullt. Sånt räcker för mig. Oavsett om man vinner varenda tävling i sverige blir det ju inga stora pengar av det precis...
tjaa.... kanske inga stora pengar, men t.ex. cralle går väl inte minus precis :va

ne nu ska du hitta ett välbetalt jobb och köpa ett stall till oss! (jag kan bidra med sommarjobbs pengar) :banana

Mavve skrev:
Aldrig.

*Varning* Om du väntar tills du är +40 innan du börjar så kommer du att få det svårt att vinna några RR tävlingar (jag vet), jag tycker att du ska satsa fullt redan nu 2004, du har ju alla förutsättningar (liten hjärna och gillar fart), men om du kämpar för att behålla dina gamla bly-lik så kommer du aldrig ha råd med RR, om du däremot säljer ditt gamla skrot så har du nog råd att gå till tandläkaren & köra RR :tummenupp
Seså upp me säljes annonsen nu :7peta

Last edited:
GSXR1100R skrev:
*Varning* Om du väntar tills du är +40 innan du börjar så kommer du att få det svårt att vinna några RR tävlingar (jag vet), jag tycker att du ska satsa fullt redan nu 2004, du har ju alla förutsättningar (liten hjärna och gillar fart), men om du kämpar för att behålla dina gamla bly-lik så kommer du aldrig ha råd med RR, om du däremot säljer ditt gamla skrot så har du nog råd att gå till tandläkaren & köra RR :tummenupp
Seså upp me säljes annonsen nu :7peta

Chansen för mig att bli nånting inom RR är lika stor som i konståkning eller ridsport.....

Jag kör för att det e kul och vet att jag inte kommer köra bredvid Rossi hur mycket jag än gasar och det bekommer mig inte det minsta heller.

Men nån dag kommer bly750 och 400an bytas mot zx10R kontra 6RR :rock

Håkanolsson skrev: (råkade ta bort, ledsen)
(Har inte läst hela tråden, men)

från 3.5.5.2

"Kåpa o sadel får bytas, men skall framstå som orginal i utseende o profil."

EDIT: OJ vad gammalt det var..

Mavve skrev:
Chansen för mig att bli nånting inom RR är lika stor som i konståkning eller ridsport.....

Jag kör för att det e kul och vet att jag inte kommer köra bredvid Rossi hur mycket jag än gasar och det bekommer mig inte det minsta heller.

Men nån dag kommer bly750 och 400an bytas mot zx10R kontra 6RR :rock
Mavve det måste va roligare att ha en fungerande räcer istället för en låda med Kawadelar och en 10 år gammal 400:a, sälj möget och få ordning på din ekonomi, snart är det vår igen och då vill du väl kunna köra hoj på bana eller vill du inte det :va

GSXR1100R skrev:
Mavve det måste va roligare att ha en fungerande räcer istället för en låda med Kawadelar och en 10 år gammal 400:a, sälj möget och få ordning på din ekonomi, snart är det vår igen och då vill du väl kunna köra hoj på bana eller vill du inte det :va

Jag vill ju inte bara nöta bana. Så fantastiskt tycker jag inte det är med mc-körning.
Det ska vara pengar över till dykning, klättring, simning, TKD-tävlingar MMMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmm......

Mc-körning är ETT av dessa intressen jag har :)

GSXR1100R skrev:

Jag vill ju inte bara nöta bana. Så fantastiskt tycker jag inte det är med mc-körning.
Det ska vara pengar över till dykning, klättring, simning, TKD-tävlingar MMMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmm......

Mc-körning är ETT av dessa intressen jag har :)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph