2026 Red Bull GP of The United States

och MM93 inleder helgen med att kliva av i 200+...
och sen bara ställa sig upp och borsta av sig. :fyllisar
fantastiskt vad bra det kan gå i såna hastigheter.
Han såg lite tagen ur när han vandrade in i boxen men ja, jag hade sett betydligt värre ut efter en klotning i 200+! :skrämd

Edit: ...men Marc klättrar upp på hojen och tar fjärde tid. 😎

Last edited:
Fyra Aprilia, fyra Ducati, en KTM och en Honda i 10 i Top efter FP1. Är J Martin i dålig form (se #18) har han hittils lyckats dölja det / överträffa sina egna förväntningar . :)
1774631008164.png

Last edited:
JM låter väldigt skeptisk kring sin fysiska form... Värre nu än i Brasilien påstår han, snackar han ner sig själv? Eller har han gjort något dumt mellan då och nu som jag inte känner till?
Som jag förstod det handlar det om att han fortfarande inte är i fullt återställd efter förra årets skador och att han egentligen hade behövt längre återhämtning mellan racen än bara en vecka som det blev nu. Dock är det fem veckor till nästa race i Jerez så förhoppningsvis får han lite återhämtning på hemmaplan.

-Edit- korrläs innan postning nästa gång kanske…

Last edited:
Q: varför är vänster sida av däcken mjukare på en bana med många vänstersvängar? för en noob som mig känns det som det borde vara tvärtom.

Dom som förbättrat sig mest sedan COTA 2025 Practise är Ogura +12, Bezz +9, Enea +8 placeringar där + betyder högre upp på tabellen , bättre resultat.
2025 gick alla tre Aprilia som deltog till Q1, 2026 gick tre av fyra Aprilia direkt till Q2 ! :)
1774647498907.png

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage