Ride height device om jag hörde rätt. Den blev en lowrider.Rasade Qvarten's Yamaha på varv 12 ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ride height device om jag hörde rätt. Den blev en lowrider.Rasade Qvarten's Yamaha på varv 12 ?
Håller med om kvarten och kul med Bez. Rivola har inte haft det lätt och måste suga att vara så diplomatiskt till Martins uttalanden. Vilken skillnad i hur Bez utryckte sig och slöt upp för teamet och även gav mycket cred till dom efter sin insats.Extremt orättvist mot FQ men Bez gjorde det mkt bra.
Kul med många olika fabrikat i toppen men måste ifrågasätta Miller då han varit en favorit länge men nästan aldrig verkar hålla ett helt race utan börjar bra men går bakåt konstant.
Kul race överlag.
Och Morbidelli helt respektlös !Yamaha, Aprilia, Honda.
Så borde podiet ha sett ut!
Årets bästa race?
Allt i hela världen hände ju!
Spännande hela vägen i alla små fighter över hela banan!
That's why I watch MotoGP!![]()
Och vill Aprilia ha honom kvar ? Det är ju vansinne ha med en förare som inte trivs i gänget.Hur är JMartins kontrakt skrivet egentligen?
Kan det bli svårare att komma ur nu när Aprilia faktiskt vunnit?
Och vill han fortfarande ur kontraktet med en hoj som kanske bara blir bättre?
Fast det var Ducati förra året med när JM skrev på för Aprilia. Tycker JM ska koncentrera sig på att träna och återhämta sig istället för att att öppet gnälla på sociala medier.Jag tror inte att man ska dra alltför långt gångna slutsatser efter ett enskilt race. Aprilias koncept har alltid fungerat bra på banor som har riktningsbyten i hög hastighet och jag tror inte heller att en Aprilia (eller Yamaha) hade vunnit ifall Ducati inte hade lyckats nästla in sig i någon slags kollektiv överanalys av lördagens däckslitage. Ducatin är fortfarande den överlägset bäst presterande hojen under de flesta förhållanden.
En helt annan fråga, jag har ett vagt minne av att du skrutit upp Alex M tidigare, att han är en bättre förare än vad hans resultat har gjort gällande. Om så, vad upplever du det är som får planeterna att linjera?Jag tror inte att man ska dra alltför långt gångna slutsatser efter ett enskilt race. Aprilias koncept har alltid fungerat bra på banor som har riktningsbyten i hög hastighet och jag tror inte heller att en Aprilia (eller Yamaha) hade vunnit ifall Ducati inte hade lyckats nästla in sig i någon slags kollektiv överanalys av lördagens däckslitage. Ducatin är fortfarande den överlägset bäst presterande hojen under de flesta förhållanden.
En helt annan fråga, jag har ett vagt minne av att du skrutit upp Alex M tidigare, att han är en bättre förare än vad hans resultat har gjort gällande. Om så, vad upplever du det är som får planeterna att linjera?
Tack!Skrutit upp vet jag inte. Under Moto3- och Moto2-tiden tycker jag inte att han framstod som en extrem talang likt Miller, Morbidelli och Quartararo. Men då ska man komma ihåg att han alltid levt i skuggan av sin extremt talangfulle bror och att detta stundom skapat helt orimliga förväntningar från en del av depåns snackpellar.
Sedan är det uppenbart att han presterar bättre om han får vistas i en stabil miljö under en längre tid och att slippa den börda som en plats i ett fabriksteam kan vara är inte direkt något som hämmar honom.
Kämpar han om en topplacering efter halva säsongen så stannar han, om inte så får han lämna.Hur är JMartins kontrakt skrivet egentligen?
Kan det bli svårare att komma ur nu när Aprilia faktiskt vunnit?
Och vill han fortfarande ur kontraktet med en hoj som kanske bara blir bättre?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |