2025 Red Bull GP of The Americas

Jag kunde bara inte låta bli att ta en skärmbild från ögonblicket då en
Honda med Johann Zarco var snabbast :hjarta

Jag var på väg att ta en skärmdump åt dig när Joan Mir var snabbast idag, men hann inte. ;)
#onceinalifetime

Johan Mir kanske har kopplat bort bojsänket på hondan ändå. Synd på kvalet men ok ändå.

Banan är ju nyasfalterad, förutom långrakan (backstrait) tyckte jag dom sa igår.

Zarco, typiskt. Mir lyckades ju ändå bra på Hondan så jag tänkte JZ kunde lite till. :gnissla

Kom-ihåg att jag boostat MM93 på motogp fantasy, så han kraschar väl på utvarvet i sprinten. :3freak:huvet

Jag fundera på vilken tid / placering P. Acosta klarat på en Ducati 25:a i Q2 ?
1743269875378.png

Banan är ju nyasfalterad, förutom långrakan (backstrait) tyckte jag dom sa igår.

Zarco, typiskt. Mir lyckades ju ändå bra på Hondan så jag tänkte JZ kunde lite till. :gnissla

Kom-ihåg att jag boostat MM93 på motogp fantasy, så han kraschar väl på utvarvet i sprinten. :3freak:huvet
Har MM boostad denna helgen plus i Argentina glömde att boosta honom i Thailand😬

Men godkänd för MotoGP ! :) Men det är ju inte Real Roadracing så det finns väl dom som vill ha ett dansgolv med bra friktion. Men vad vet jag ? :va
Det är främst ojämnheter precis efter krön som jag tycker ser rent av farliga ut.
Det är ju inte enduro.

Bra kört av Pecco även om det inte räckte till. Väldigt nära nolla för MM. Hatten av för Qvarten och Ogura.

Sprinten live nu, Båda Márquez ser starka ut iår
Men lite fascinerande för mig är att 2024 vann Vinales sprinten på 20:27.825 (MM 2:a) och i år 2025 vann MM sprinten på 20:29.509, ja det fanns ju inget skäl köra fortare än för vinst.

Hur är det möjligt för MM att inte tappa driv med det släppet, jag förstår inte...

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti