FettSnok
96% enligt läkaren
Har de fått kedjorna från Bajaj som i sin tur upphandlat från Temu??Och så går Pedro Acostas kedja av ......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har de fått kedjorna från Bajaj som i sin tur upphandlat från Temu??Och så går Pedro Acostas kedja av ......
Marc visar vem som är bäst och ger etttill alla italienska haters.
Men rider of the race för mig är ändå Bez!
Vilken helg han gör!
Han är alltid trevlig och jag har haft ett gott öga till honom sedan han var rookie och tjänade massor med fantasy-poäng till mig.
Dags att börja spekulera om Peccos framtid?![]()
Jag hoppas det och önskar/unnar verkligen Pecco att "hitta tillbaka".För den mentala biten kan det mycket väl vara någon som kanske kan ge Bagnaia en nytändning. Det är bevisligen inget fel på hojen.
Nej enligt välunderrättade källor har KTM hittat bra pris på Facebookmarket !Har de fått kedjorna från Bajaj som i sin tur upphandlat från Temu??
Jag tror Bagnaia med hustru har det jobbigt. Dom annonserade i dec 2024 att dom väntade barn. Det har inte blivit något så min känsla är att nått gått fel., tex missfall.För den mentala biten kan det mycket väl vara någon som kanske kan ge Bagnaia en nytändning. Det är bevisligen inget fel på hojen.
Ja om det stämmer (att de väntade) så är det ingen lek…Jag tror Bagnaia med hustru har det jobbigt. Dom annonserade i dec 2024 att dom väntade barn. Det har inte blivit något så min känsla är att nått gått fel., tex missfall.
En bekant familj hade tex 4 missfall innan hon födde deras son.
Men jag har en känsla av att många inte har en aning om hur vanligt missfall är och tar därför tar missfall väldigt hårt.
Har du lust att förklara för en som inte förstår ?Riktigt bra budskap för alla hatare där ute...
Ja om det stämmer (att de väntade) så är det ingen lek…
Det är väl dags med 1:a barnet vilken dag som helst eftersom dom annonserade att de var i väntans tider 14 dec 2024.Bagnaia "bara" 0.7 efter.
Han kanske fått sig en avhyvling?
Har han kvar den där tjejen som brukade synas i hans bås?
Har inte sett henne på länge och om hon är borta kan ju det vara något som påverkar.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |