202000:- helf...

När jag ringde runt till "alla" f-bolag så visade det sig att if var billigast folksam kom 2:a... :tummenupp synd bara att man inte får åka nå bana med IF.. :huvet

rozen skrev:
När jag ringde runt till "alla" f-bolag så visade det sig att if var billigast folksam kom 2:a... :tummenupp synd bara att man inte får åka nå bana med IF.. :huvet

Ska ringa rut och kolla försäkringar idag då en gsxr 1000 har inhandlats :yoparty , ska bli intressant o se vad man kommer fram till. :brinnerup men bankörningar är ju redan bokade så det blir troligtvis länsförsäkringar...

(Edit, sv hel/hel, full bonus.
If 22000
Folksam 14000
Trygghansa 13000
Länsförsäkringar 10000)

Last edited:
Haha, vilka roliga trådar man missar när man är borta ett par dagar.
Jag tycker att det där man att man ska få köra bana med en försäkring men inte med en annan inte spelar nån roll. det finns en "oförsäkrad" grupp på vanliga bandagar och det är mig veterligen bara från Folksam som man kan få ut vagnskada på bana.
Inte oförsäkrad som i licens dock, det vållar nog mera problem än glädje.

Sen väcks en nyfiken tanke, åker du "2fast4hoj" bakpå även på bana?

Victor skrev:
Sen väcks en nyfiken tanke, åker du bakpå även på bana?

Jaa. Både försäkringen och min sjuk- och olycksfallsförsäkring gäller även då.. Kan ju info om att sambon var oerhört glad att han INTE åkte i den oförsäkrade/licensgruppen då det var mindre kaos då man blandade snabba o långsama förare..

Last edited:
Glada nyheter

Jag och sambon kollade upp vad försäkringen på gsxr:n skulle kosta...var beredda på att det skulle bli mycket dyrare än att försäkra Sv:n.. :död

Men snacka om att man blev lite smått chockad när
gsxr:n var 2000 sek biligare att försäkra. :banana :banana (samma villkor, hel hel, köra på bana. "Försäkringsgubben" förstod :va inget han heller då motorcykeln har 40 hästar mer och är 20 kilo lättare.

Man :Bugar tackar och tar emot...
:)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP