2016 Speedster

Last edited:
Jag har hört att det på helgens prisutdelningsevent i Karlskoga pratades om att Lasse Jangby blev den sista vinnaren av Speedster Cup?? Vad är det egentligen för förändring som ska ske? Någon som vet?

Jag har hört att det på helgens prisutdelningsevent i Karlskoga pratades om att Lasse Jangby blev den sista vinnaren av Speedster Cup?? Vad är det egentligen för förändring som ska ske? Någon som vet?

Speedster Cup skall ändra namn till att bara heta Speedster.
Grundtanken med Speedster är ju att det skall vara en instegsklass där man skall börja köra för att sedan klassa upp sig. För det är ju inte heller meningen att några inte vågar ställa upp för att tempot är för högt.

Man kommer att få pris efter de enskilda tävlingarna men man samlar inte poäng till en slutseger.

Speedster Cup skall ändra namn till att bara heta Speedster.
Grundtanken med Speedster är ju att det skall vara en instegsklass där man skall börja köra för att sedan klassa upp sig. För det är ju inte heller meningen att några inte vågar ställa upp för att tempot är för högt.

Man kommer att få pris efter de enskilda tävlingarna men man samlar inte poäng till en slutseger.

Låter vettigt!

Hade du bara lyckats undvika skoaffären hade nog hojen varit ihamn...

K
Ni verkar ha roligare än oss andra :tungan

- - - Updated - - -

Hepp hepp här ljuga inget:dummer:krama

Fast lite huvudet på spiken är det. Speedster folket har roligare, framförallt här på forumet.
Alla delar med sig, kul och skön stämmning istället för stiff eller tyst som det är i de andra forumen.

K

Fast lite huvudet på spiken är det. Speedster folket har roligare, framförallt här på forumet.
Alla delar med sig, kul och skön stämmning istället för stiff eller tyst som det är i de andra forumen.

Jag misstänker att det kan vara för att vi som kör i Speedster inte direkt ser oss själva som varesig snabba eller seriösa egentligen. :hihi Men, förhoppningsvis så tar ju de som flyttar upp med sig lite tjatter och go feeling. :fyllisar

Hoppas verkligen att det blir av i år (2016 alltså)för mig, hojen börjar ta sig, men ska ha råd att köra också...

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti