Coola Ola
Progressiv klassicist
Är det bara för mig som live-streamingen på MotoGP.com hackar till, och repeterar någon sekund av sändningen? Typ som "deja vu"-grejen i The Matrix? Har varit så hela dagen här. Skitstörigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det bara för mig som live-streamingen på MotoGP.com hackar till, och repeterar någon sekund av sändningen? Typ som "deja vu"-grejen i The Matrix? Har varit så hela dagen här. Skitstörigt.
Vilket jävla race! Igen!! Säga vad man vill men regeländringarna har gjort motogp roligare!
Vinalez, CC
Och en 7e vinnare i år!!
Alltså, helt överjävla grymt race, förutom den tråkiga starten!
Men, den fantastiska säsongen i år har väl mindre med regeländringar att göra (om öht) och mer med att det är så många förarare OCH fabrikat som är konkurrenskraftiga nu? Eller vilken regel tänker du på specifikt som gör det bättre?
Vadå, är Petrucci snut?!![]()
Har en fundering om sighting- och warmup lap:
Efter avslutat sighting-lap, får de då gå in i depån och byta hoj eller däck, och därefter starta från depån inför warmup-lap, och sedermera inför racet starta från sin kvalposition?
Känslan när Marq kör av...
Depån stänger en viss tid innan racestart, så om de inte hinner ut innan dess får de starta från depån (dvs utan warm up lap). Annars har jag för mig att de måste starta längst bak i fältet.
Japp. Han sjönk som en gråsten i mina ögon nu.
Vad är det för trams!
Bästa var ändå när han krockade med sin pappas scooter och bilföraren som han krockade med påstod att det var petruccis fel. 1 jag är motogp förare 2 jag är polis!
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |