NisseHt
Yamaha samlare
Jag vill minnas att Ducati signade JL och därmed var IA eller DV tvungen att gå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sitter å kollar via motogp:s videopass!
lyssnar på kommentatorerna där men hur jävla svårt skall det vara att uttala michelin? michelin blir miTchelin hur fan dom får in t:etlikadant med Brno, hur jävla svårt kan det vara även om det är på engelska, bruuuno liksom!! min fru är engelsklärare och har bott ett antal år på de brittiska öarna, frågade henne spontant hur hon hade uttalat Brno på engelska, som det låter svarade hon dvs inte bruuuno! men nu så uttalade faktiskt bisittaren på motogp Brno och inte bruuuno som den andra så hur jävla svårt kan det vara?
De verkar ha fått skäll, för de uttalade Jorge ganska intressant tidigare, nu kommer det bara ibland.
Honda brukar få ett R i slutet av britter med har jag märkt.
Håhej Lorenzo, Maac Maaaques och Adreianonne!
Tyckte Crutchlow sa Bruuno på pressconferensen också dock.
lyssnar på kommentatorerna där men hur jävla svårt skall det vara att uttala michelin? michelin blir miTchelin hur fan dom får in t:etlikadant med Brno, hur jävla svårt kan det vara även om det är på engelska, bruuuno liksom!! min fru är engelsklärare och har bott ett antal år på de brittiska öarna, frågade henne spontant hur hon hade uttalat Brno på engelska, som det låter svarade hon dvs inte bruuuno! men nu så uttalade faktiskt bisittaren på motogp Brno och inte bruuuno som den andra så hur jävla svårt kan det vara?
'Imponerande hur regndäcken fäster i vätan, sitter och håller andan när man ser hur de smackar på i utgången av kurvorna.
Lorre pangade ju på riktigt bra i regnet, kul också för DP.
De är kanske lika dåliga på att uttala utländska namn som du är att skriva på svenska?
Jag skojar lite med dig för jag vet du brukar ta det med en klackspark.![]()
Men vi har snackat lite om namnet Brno. Hur i helvete säger man då? För det rullar ju inte så lätt över tungan om säger så... Bernå eller Brenå är det vanligaste som jag har hört i alla fall.
Jag säger MotoGP i Tjeckien.
De är kanske lika dåliga på att uttala utländska namn som du är att skriva på svenska?
Jag skojar lite med dig för jag vet du brukar ta det med en klackspark.![]()
Men vi har snackat lite om namnet Brno. Hur i helvete säger man då? För det rullar ju inte så lätt över tungan om säger så... Bernå eller Brenå är det vanligaste som jag har hört i alla fall.
Jag säger MotoGP i Tjeckien.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti