2011 års bandagar med FIVER

Okej då är jag med! =) Bara man får köra sm efteråt så är jag nöjd anmäler mig direkt!! =)

Finns det ovanliga fredagsträningar?
Ja, den kostar 1400 om man bokar en dag.

Han tänkte väl mest på dom som brukar vara ,,, typ 2 pass per klass, dom som brukar kosta 500-600:-

1400:- för 2pass e lite dyrt kan tänkas, å så blir det väl inte på torpet misstänker jag, den banan sväljer ju ganska många maskiner samtidigt.

En annan e anmäld iaf så man får väl se vad man får :)

Han tänkte väl mest på dom som brukar vara ,,, typ 2 pass per klass, dom som brukar kosta 500-600:-

1400:- för 2pass e lite dyrt kan tänkas, å så blir det väl inte på torpet misstänker jag, den banan sväljer ju ganska många maskiner samtidigt.

R:1000? Är e du uppklassad?

Det blir fler än 2 pass iallafall. Vi snickrar ett tidsschema nu, publiceras i nästa vecka antar jag.

Nopp, jag e för kass för det, i regn kommer jag typ sist :död (nästan iaf)
Jag kom sist i mål, med god marginal, på Åsen i början av säsongen när regnet öste ner. Några månader senare vann jag ett race i blött och enda skillnaden var garanterat i mitt huvud.

Kämpa på så ska du se att du är med i toppen i blött i år :tummenupp

(Dunlops regndäck är grymma! Hoppas de funkar bra även i snö och hagel på Anderstorp i vår :D )

Det blir fler än 2 pass iallafall. Vi snickrar ett tidsschema nu, publiceras i nästa vecka antar jag.

Gott, hoppas det blir mycket körtid med tanke på att det är min försäsongsträning :gnissla (och kommer nog inte köra alla tre dagarna heller iofs).

Anmäld och betald till 27-28-29/4 inför premiären.......nu hoppas jag bara på plusgrader....;)

/J

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP