2011 års bandagar med FIVER

Okej då är jag med! =) Bara man får köra sm efteråt så är jag nöjd anmäler mig direkt!! =)

Finns det ovanliga fredagsträningar?
Ja, den kostar 1400 om man bokar en dag.

Han tänkte väl mest på dom som brukar vara ,,, typ 2 pass per klass, dom som brukar kosta 500-600:-

1400:- för 2pass e lite dyrt kan tänkas, å så blir det väl inte på torpet misstänker jag, den banan sväljer ju ganska många maskiner samtidigt.

En annan e anmäld iaf så man får väl se vad man får :)

Han tänkte väl mest på dom som brukar vara ,,, typ 2 pass per klass, dom som brukar kosta 500-600:-

1400:- för 2pass e lite dyrt kan tänkas, å så blir det väl inte på torpet misstänker jag, den banan sväljer ju ganska många maskiner samtidigt.

R:1000? Är e du uppklassad?

Det blir fler än 2 pass iallafall. Vi snickrar ett tidsschema nu, publiceras i nästa vecka antar jag.

Nopp, jag e för kass för det, i regn kommer jag typ sist :död (nästan iaf)
Jag kom sist i mål, med god marginal, på Åsen i början av säsongen när regnet öste ner. Några månader senare vann jag ett race i blött och enda skillnaden var garanterat i mitt huvud.

Kämpa på så ska du se att du är med i toppen i blött i år :tummenupp

(Dunlops regndäck är grymma! Hoppas de funkar bra även i snö och hagel på Anderstorp i vår :D )

Det blir fler än 2 pass iallafall. Vi snickrar ett tidsschema nu, publiceras i nästa vecka antar jag.

Gott, hoppas det blir mycket körtid med tanke på att det är min försäsongsträning :gnissla (och kommer nog inte köra alla tre dagarna heller iofs).

Anmäld och betald till 27-28-29/4 inför premiären.......nu hoppas jag bara på plusgrader....;)

/J

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma