2011 års bandagar med FIVER

Ny tid för morgondagens kvällskörning! Vi startar redan kl 16 imorgon! Detta pga mörkret.

Jag lovade Borås-killen som kraschade sin gula trajja på förra kvällskörningen, 6e sept, en film på det hela men jag har inte sett till honom här i tråden. Jag var visst lite längre ifrån än vad jag trodde men har zoomat in det lilla som kom med i slow-motion.

Filmen finns i min YT-kanal eller sök efter 'Triumph Crash at Anderstorp Raceway'

Jag kan länka in den i tråden om det är ok med Fiver-folket.

Bifogat

• TrajjaCrash2c.jpg
    TrajjaCrash2c.jpg
    26.3 KB · Visningar: 125
Är det någon som bor i närheten utav anderstorp som kan säga hur vädret ser ut? Här i gbg så ser det riktigt mörkt o tråkigt ut och enligt yr.no så ska det regna :(

Vad är det för tider som gäller på mantorp på torsdag? Finns det platser kvar i gatgruppen? Har licens så kan även köra i den gruppen om den andra gruppen är full. Vad kostar drop in?

Vad är det för tider som gäller på mantorp på torsdag? Finns det platser kvar i gatgruppen? Har licens så kan även köra i den gruppen om den andra gruppen är full. Vad kostar drop in?

Nu har du nog missuppfattat lite, först och främst är det inte Fiver som arrangerar på Mantorp, det är Anderstorp Racing Club. Sen tror jag inte att det är öppet för gatcyklar, utan endast licensierade förare, och hojarna ska uppfylla tävlingsreglementet. Någon gatgrupp finns inte såvitt jag vet.

Nu har du nog missuppfattat lite, först och främst är det inte Fiver som arrangerar på Mantorp, det är Anderstorp Racing Club. Sen tror jag inte att det är öppet för gatcyklar, utan endast licensierade förare, och hojarna ska uppfylla tävlingsreglementet. Någon gatgrupp finns inte såvitt jag vet.

Okej. Som jag fattade på tisdags träningen så hade ni ett finger med i leken men måste ha missuppfattat det. Få försöka få tag på någon på anderstorp racing o få lite info. Tack för hjälp!

Bekräftelser utskickade till de som förbetalt! Det är gott om platser kvar för drop in.

Ta chansen att köra årets sista körning på Anderstorp Raceway! Väderrapporten ser bra ut!

Perra är på plats för att ta oskulden, och då gäller det inte att köra på bana...utan att köra motorcykel för första gången! Skalman skickar till han några guldtips att tänka på när han ligger och söker efter Eureka.

[YOUTUBE-ID]yfPeLb_AGyg[/YOUTUBE-ID]

Hahaha den skolan har jag också gått i!
Jag kände dock också att jag börjar med att skita i att bromsa o rulla in med grundgas i kurvorna, bromsa upp bakhjulet i luften för idealspår väntar jag liiiiiite med att öva på! Hehe :D

-"jag har fanimej betalat, då ska jag köra"
Hahahaha

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey