2010 års bandagar med Actionpics.se

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Jag hittade inte den där tysken någon gång. Körde om och om folk, men ingen tysk. Konstigt.

Jag fick en bild på en tysk, dock inte din. Det blev inte skitmycket plåtat, men den här är jag rätt nöjd med.

Herrn på bilden fick frakturer i ryggen, så kraschar ni hårt är det lika bra att ligga still tills ambulansen kommer oavsett hur bra man känner sig.
 

Bifogat

  • airtime.jpg
    airtime.jpg
    211.9 KB · Visningar: 408

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Jag hittade inte den där tysken någon gång. Körde om och om folk, men ingen tysk. Konstigt.

Ja ska va bussig, ok? Antingen spenderar'u Fredagen men att visa mig hur'ma bombar 1:27, LR så nycklar ja tanken för'e, capisce?
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Ja ska va bussig, ok? Antingen spenderar'u Fredagen men att visa mig hur'ma bombar 1:27, LR så nycklar ja tanken för'e, capisce?
Är inte kvar på ön då! ;) Sedan så visar jag hellre 1.25-tider då det var målet, men hade tyvärr fel däck med mig. Buhu!
 

Thysken

Wookie1000
Gick med
19 Feb 2010
Ort
Västertorp
Hoj
Banhoj K7
Tack för en kanondag på Gelleråsen igår och tack Arri för alla tips och de fonetiska beskrivningarna :tummenupp
 

pro :)

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
nora/stockholm
Hoj
betald
jag vet att någon filmade mina grabbar (blåa 125orna i licens) på gotland helg 2 bla. när freddan tog en "konst paus;)" dom är lika sugna som jag att se sig själva på film och bild :) har ni ingenstans att lägga upp dom eller inte har tid så skicka gärna ett pm. så kanske vi kan lösa det ändå.

mvh. ola
 

Femme

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2010
Ort
Stockholm
Hoj
CBR 600RR -09
Tack för en kanondag på Gelleråsen igår och tack Arri för alla tips och de fonetiska beskrivningarna :tummenupp

Kan bara instämma! Fonetiska beskrivningar ÄR bra Arri :)
Och tack Lillan och Marcus för laddning av batteri och tips om däckstryck och rundtur av dottern på fyrhjulingen (det var nog det bästa på hela dagen :)).
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Platstillgången uppdaterad i första inlägget

Ring Knutstorp 28-29 Juni
Finns EN plats kvar i Snabb grupp
Finns TRE platser kvar i Medel/Lugn grupp

Grevens Mc Delar är på plats med däckservice m.m. och även Racerepairs som erbjuder enklare mekjobb/reparationer m.m. .

Snapping Hip Friskvård erbjuder massagebehandlingar på plats, unna dig lite lyx mot dagens slut :tummenupp

Missa inte sista platserna till Kinnekulle Ring där även Peter Lindén kommer att föreläsa på kvällen. En minnesvärd kväll om livet som stridspilot och roadracinglegend. En imponerande, rolig och oförglömligt kväll utlovas.

/Nitrous
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Ring Knutstorp 28-29 Juni
Finns EN plats kvar i Snabb grupp
Finns TRE platser kvar i Medel/Lugn grupp

Grevens Mc Delar är på plats med däckservice m.m. och även Racerepairs som erbjuder enklare mekjobb/reparationer m.m. .

Snapping Hip Friskvård erbjuder massagebehandlingar på plats, unna dig lite lyx mot dagens slut :tummenupp

Missa inte sista platserna till Kinnekulle Ring där även Peter Lindén kommer att föreläsa på kvällen. En minnesvärd kväll om livet som stridspilot och roadracinglegend. En imponerande, rolig och oförglömligt kväll utlovas.

/Nitrous

Jag köper din plats! :tummenupp Pma nr:krama

Vill köra :gråta
 

dandan

Fortfarande hel!!
Gick med
10 Jan 2008
Ort
Mariehill
Hoj
SuperdukeR -07 (R.I.P), SuperdukeR -08 (hoppas på det bästa)
kan tyvärr inte den 28:e.........kan man köpa endast för den 29:e??:confused:
 

henke hå

ogilla facebook
Gick med
23 Dec 2006
Ort
norr om lund
Hoj
ktm rc8r-12.ktm rc8 track-11.honda crf450-08
tackar för en kanonkörning.tur med vädret detta året med.
svider som fan i skinnet efter solen:tummenupp
 
Nyheter
Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Top