2010 års bandagar med Actionpics.se

Jag hittade inte den där tysken någon gång. Körde om och om folk, men ingen tysk. Konstigt.

Jag fick en bild på en tysk, dock inte din. Det blev inte skitmycket plåtat, men den här är jag rätt nöjd med.

Herrn på bilden fick frakturer i ryggen, så kraschar ni hårt är det lika bra att ligga still tills ambulansen kommer oavsett hur bra man känner sig.

Bifogat

• airtime.jpg
    airtime.jpg
    211.9 KB · Visningar: 408
Jag hittade inte den där tysken någon gång. Körde om och om folk, men ingen tysk. Konstigt.

Ja ska va bussig, ok? Antingen spenderar'u Fredagen men att visa mig hur'ma bombar 1:27, LR så nycklar ja tanken för'e, capisce?

Last edited:
Ja ska va bussig, ok? Antingen spenderar'u Fredagen men att visa mig hur'ma bombar 1:27, LR så nycklar ja tanken för'e, capisce?
Är inte kvar på ön då! ;) Sedan så visar jag hellre 1.25-tider då det var målet, men hade tyvärr fel däck med mig. Buhu!

jag vet att någon filmade mina grabbar (blåa 125orna i licens) på gotland helg 2 bla. när freddan tog en "konst paus;)" dom är lika sugna som jag att se sig själva på film och bild :) har ni ingenstans att lägga upp dom eller inte har tid så skicka gärna ett pm. så kanske vi kan lösa det ändå.

mvh. ola

Tack för en kanondag på Gelleråsen igår och tack Arri för alla tips och de fonetiska beskrivningarna :tummenupp

Kan bara instämma! Fonetiska beskrivningar ÄR bra Arri :)
Och tack Lillan och Marcus för laddning av batteri och tips om däckstryck och rundtur av dottern på fyrhjulingen (det var nog det bästa på hela dagen :)).

Platstillgången uppdaterad i första inlägget

Ring Knutstorp 28-29 Juni
Finns EN plats kvar i Snabb grupp
Finns TRE platser kvar i Medel/Lugn grupp

Grevens Mc Delar är på plats med däckservice m.m. och även Racerepairs som erbjuder enklare mekjobb/reparationer m.m. .

Snapping Hip Friskvård erbjuder massagebehandlingar på plats, unna dig lite lyx mot dagens slut :tummenupp

Missa inte sista platserna till Kinnekulle Ring där även Peter Lindén kommer att föreläsa på kvällen. En minnesvärd kväll om livet som stridspilot och roadracinglegend. En imponerande, rolig och oförglömligt kväll utlovas.

/Nitrous

Ring Knutstorp 28-29 Juni
Finns EN plats kvar i Snabb grupp
Finns TRE platser kvar i Medel/Lugn grupp

Grevens Mc Delar är på plats med däckservice m.m. och även Racerepairs som erbjuder enklare mekjobb/reparationer m.m. .

Snapping Hip Friskvård erbjuder massagebehandlingar på plats, unna dig lite lyx mot dagens slut :tummenupp

Missa inte sista platserna till Kinnekulle Ring där även Peter Lindén kommer att föreläsa på kvällen. En minnesvärd kväll om livet som stridspilot och roadracinglegend. En imponerande, rolig och oförglömligt kväll utlovas.

/Nitrous

Jag köper din plats! :tummenupp Pma nr:krama

Vill köra :gråta

kan tyvärr inte den 28:e.........kan man köpa endast för den 29:e??:confused:

tackar för en kanonkörning.tur med vädret detta året med.
svider som fan i skinnet efter solen:tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...