Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den är ju skrattretande!!!
![]()
WTF?!!? Är det sant alltså?
Dante, säg ja eller nej nu. Det där ser ut som att designern hos Honda fått en hjärtattack och en hjärnblödning. Samtidigt.
Hoppas den ÄGER på banorna, det skulle vara askul.![]()
Ser att du äger en RD500...intressant.![]()
vid en närmare eftertanke har honda producerat en hoj med Downs syndrom
Är det ingen som kan få fram lite data om hojen ?
Designen var ju inte speciellt vacker i profil iaf. Men det återstår ju att se om det blir nått bra ur det hela
Det låter jobbigt att ständigt undvika att titta på sin mc framifrån. Man måste vara estetisk analfabet för att tycka att 2008 års modell är snyggare än 2007. Trist att Honda som vanligt fegar ur och inte gör en CBR som ser ut som deras GP-prototyp....när man dessutom ser den i en mer bild skön vinkel... Jag tvekar inte en sekund utan beställer min 11:te CBR900/1000RR!
Det låter jobbigt att ständigt undvika att titta på sin mc framifrån. Man måste vara estetisk analfabet för att tycka att 2008 års modell är snyggare än 2007. Trist att Honda som vanligt fegar ur och inte gör en CBR som ser ut som deras GP-prototyp.
Jag tror den ser riktigt bra ut framifrån, den enda bilden som finns är ju den suddiga du lade med, som inte säger någonting..
Ditt inlägg skulle kunna vara ett passande exempel i en ordbok under "Förnekelse".Jag tror den ser riktigt bra ut framifrån, den enda bilden som finns är ju den suddiga du lade med, som inte säger någonting..
Du lider av samma syndrom som jag en gång hade. Jag tyckte allt Kawasaki släppte var snyggt! ALLT! Inklusive deras första MotoGP-hoj som ju faktiskt såg ut som en rykande hög med skit! Vill man tycka nånting är snyggt tillräckligt hårt så är det snyggt.
Föreställ dig själv att denna nya hoj som tråden handlar om skulle ha "Kawasaki" skrivet på tanken, skulle du då bli upp över öronen sugen på att köpa en, och hävda att den minsann är jättesnygg?![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |