Det där avassystemet lär vara blygtungt då man ser att det är en jätteklump som mynnar ut från under hojen. Jag gissar på 16.4 kg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Första officiella bilderna:
http://hojnyheter.blogg.se/1189060661_honda_cbr1000rr_2008.html
Är det någon som har en bild på en RC212C i profil så man kan jämföra? Det skulle vara kul att se likheter/skillnader.
Den är säkert gjord i tunn och lätt titan och helt ihålig. Eller iaf. så kommer det att finnas sådana eftermarknadsprylarDet där avassystemet lär vara blygtungt då man ser att det är en jätteklump som mynnar ut från under hojen. Jag gissar på 16.4 kg.
Har det inte släppts något officiellt från Honda än?
Skulle väl göras idag?
Läckan av CBR1000RR bilden gjordes av Honda USA under deras förhandsvisning för sina återförsäljare. Dom la ut alla modeller på nätsidan även om dom hade order på att vänta med just CBR1000RR.
Sen röt moderbolaget Honda till och bilderna samt infon plockades snabbt bort.
Yamaha gjorde samma tabbe förra året när dom läckte ut alla nya 2008 hojar 1 vecka för tidigt.
Dom verkar förresten ha läckt ut lite mer bilder från förhandsvisningen.
LÄNK
Läckan av CBR1000RR bilden gjordes av Honda USA under deras förhandsvisning för sina återförsäljare. Dom la ut alla modeller på nätsidan även om dom hade order på att vänta med just CBR1000RR.
Sen röt moderbolaget Honda till och bilderna samt infon plockades snabbt bort.
Yamaha gjorde samma tabbe förra året när dom läckte ut alla nya 2008 hojar 1 vecka för tidigt.
Dom verkar förresten ha läckt ut lite mer bilder från förhandsvisningen.
LÄNK
Är det bara jag som tycker att en ljuddämpare under sadeln mest påminner om ett skithål?
Är det bara jag som tycker det är vulgärt att fisa ur sig avgaser ur en öppning under skinkorna?
Är det bara jag som brukar gå fram till såna hojar och trycka fingret i pipan och jucka med underlivet samtidigt som jag säget "Unf, unf"?
VA?!?![]()
Den är ju skrattretande!!!
![]()
Sådant där kan NT, de är väldigt lika. Tyvärr kunde de ändrat grafiken lite. Även om jag gillar enfärgat så går det röda väl djupt på kåpan utan att något bryter av horisontellt. Min åsikt iaf. Repsol lack någon?
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |