2006 års Sporthoj.com Superbike R1

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Vad tycks om denna?

swedie2006r12.jpg

swedie2006r1.jpg

Vill på något sätt få dit "SH" över hojen, eller Sporthoj.com om det går. Men så där är iaf grundfärgerna. Kanske att "flames"-grejen kommer bli lite annorlunda.

Last edited:
jag skulle inte banga :yoparty

Edit : bara trycka dit lite Sh logger ju

Last edited:
tveksam till flames..

såvida du inte är sponsrad av yamaha tycker jag du byter den texten mot sporthoj.com

Tjenna!Tack för hjälpen sist!
Ska du byta hoj till nästa år?
Swedie skrev:
Vad tycks om denna?

swedie2006r1.jpg

Vill på något sätt få dit "SH" över hojen, eller Sporthoj.com om det går. Men så där är iaf grundfärgerna. Kanske att "flames"-grejen kommer bli lite annorlunda.

skippa "yamaha" längst ner på kåpan och tryck dit den runda sporthoj.com loggan istället :yoparty

att det är en R1a vet ju alla endå..

Ska det vara flames överhuvudtaget så ska det verkligen se ut som flames, den versionen som är nu ser mer ut som örnvingar.

Ska inte vara flames utan något spetsigt / designsnyggt mellan orange och svart.

Ovala loggan längst ner var nog en bra ide. Ska testa det.

Det där är ju R1 SP... Kommer :tomten att vara snäll i år?

UrbanTiger skrev:
Gör bättre själv då :7peta

Fottosjopp är inte nått jag lärt mig lixom.
Dessutom är det väl ingen konstutställning.

Visst kan man ha det.
Någon som är haj på att sjoppa kan ju göra varianter av det.
Jag tror att det är bra för balanen i färgsättiningen att det är kvar orange där.

nej kan inte det programet kan bara skissa med penna o papper tyvär
:4skrika

Fames är ju hårdast, skitsnyggt lite 70 tal, alla gillar flames, man kan inte få nog av flames , publikfrieri ?
flames på svingen/gul sving

Swedie skrev:
Vad tycks om denna?

swedie2006r1.jpg

Last edited:
Jag har uppdaterat mitt första inlägg med en versionen som påminner om UrbanTiger's. Vad tycks?

*/ ?>
Back