StewOo skrev:Jag säger bara en sak....4-stroke!
min honda har rullat strax över 3400mil och det har aldrig behövts nya lager/kolvar/ringar eller något liknande...bara byta olja i tid och köra!![]()
EFFEKTEN MIN VÄN EFFEKTEN!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
StewOo skrev:Jag säger bara en sak....4-stroke!
min honda har rullat strax över 3400mil och det har aldrig behövts nya lager/kolvar/ringar eller något liknande...bara byta olja i tid och köra!![]()

Poyjs skrev:2 taktare går det med men bara det e HONDA; har heller alldrig behöft några större operationer. bara allmän service!

Solid snake skrev:Han behöver ny cylle, det är nicasil på den cyllen = går inte att borra upp.
Men det går att svetsa och omnicasilera den, men det är också dyrt och ingen garanti för att det håller, så egentligen så måste han köpa ny.
spectre skrev:där har du rätt... alla skär utom honda, bara min honda isf. min kolv och min cylinder gick ungefär 100 mil. Det säger väl det mesta, en Honda är inte odödlig![]()
du ska ju inte säga att HONDA går sönder
. 
spectre skrev:där har du rätt... alla skär utom honda, bara min honda isf. min kolv och min cylinder gick ungefär 100 mil. Det säger väl det mesta, en Honda är inte odödlig![]()
Alex.J skrev:EFFEKTEN MIN VÄN EFFEKTEN!!!

steffo skrev:Insee att det är olika på iolika hojjar, På miton är det ett väldigt högt effekuttag.
Jämför det med en Ferrari,
Du åker inte lämpiligtvis 25000mil med en sån med samma gas pådrag som många 125´or utsätts för utan att renovera något![]()

frew skrev:gissa varför? dom tillvärkas liksom allt annat skräp i italien![]()
StewOo skrev:EFFEKTEN ja!! det är därför alla mito och RS går slut för att alla pressar dom som saaaaaataaaaaaaan för att sen kunna skryta för sina polare att de stod 180 på mätaren fast det i själva verket bara gick 150...![]()
! Går slut och går slut. beror ju på vem sköttskalle som kör dom. Ha man lite vett om hur mycket en 2 taktare håller för så kan dom ju vara bra! FAKTISKT! kaZmur skrev:Köp en kolv till en Husqvarna 125cc Cross, precis samma som till Miton
StewOo skrev:EFFEKTEN ja!! det är därför alla mito och RS går slut för att alla pressar dom som saaaaaataaaaaaaan för att sen kunna skryta för sina polare att de stod 180 på mätaren fast det i själva verket bara gick 150...![]()
carlan skrev:det är ju cagiva som äger husqvarna![]()
P-E skrev:125:a ska vara 2-takt, allt över det ska vara 4-takt!![]()
![]()
![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |