Money
Pink Ladie member #1
- Gick med
- 30 Aug 2006
- Hoj
- Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Har försökt hitta ett inlägg som kan anses vara personligt påhopp men kan inte hitta något.
länka gärna då jag bara kollat igenom snabbt. Tycker tråden spårat ut totalt, försök tagga ner allihopa.
Sen får man faktiskt sluta vara så himla känslig, alla skriver på olika sätt och text uppfattas oftast hårdare än vad det är menat. Sen tror jag nog att de som skriver "hårda" ord bara menar väl. De flesta av oss har garanterat vurpat någon gång och/eller känner någon som vurpat med inte så bra utgång och därför är man lite extra känslig när man läser sådant här.
Nu hade TS tur och allt gick bra! 

Sen får man faktiskt sluta vara så himla känslig, alla skriver på olika sätt och text uppfattas oftast hårdare än vad det är menat. Sen tror jag nog att de som skriver "hårda" ord bara menar väl. De flesta av oss har garanterat vurpat någon gång och/eller känner någon som vurpat med inte så bra utgång och därför är man lite extra känslig när man läser sådant här.