Cloud skrev:1:83 / 80kg kör dainese helställt strl 50
bra som fan med helställ när man väl kör, men om man vill åka till polarn eller stanna på fiken e de lite småjobbigt
Men som många säger, 2delat känns touring![]()
jo det är ju lite det man tänker på. har inte kört utan ställ en ända gång iår så det kommer jag nog inte göra nästa heller. men det är det att när man stannar vid korvmojjen är det ganksa skönt att ta av jackan och ryggskenan
