Mavve
Ur-medlem sen 2002.
oFFkeFF skrev:Jepp, de gick på riktigt genom tanken, mellan 1997-2000, Inte bara styling som kawa hade det![]()
Styling? Är du sann nu eller?
Det är liksom luftintag. Luftburken sitter ju under tanken på både 400an och 750n.
Skillnaden är ju att det ser skitballt ut på kawan

