Nyteknik
Bannad
För er som funderar på att börja tävla eller byta till en mer utmanande klass bifogar jag några bilder på ett lämpligt och lättillgängligt objekt till salu. Allmänt om 250 och tvåtakt som tävlingsredskap kan jag säga att det är en intensiv och lärorik upplevelse; man får nya kunskaper och erfarenheter om kurvtagning och bromsning som jag själv hoppas är användningsbara även i fyrtaktsracing.
Klicka här för att se annonsen.
Klicka här för att se annonsen.



Nåja, det lär visa sig hur det blir i böjan av nästa år.